HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Squeezebox classic för 999:- på Expert Halmstad
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Johnsson
Member

67 Posts

Posted - 2009/02/26 :  16:21:18  Show Profile Send Johnsson a Private Message  Reply
Ja som topic lyder, jag var inom Expert stormarknad på eurostop i halmstad och fick syn på att de säljer Squeezeboxen för 999:- nedsatt från 1995:-

Jag har en egen men tänkte tipsa om det finns någon som går i tankarna att köpa.


/Daniel

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2009/03/02 :  14:46:46  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message  Reply
Vet dom något som vi inte vet? Ny modell på gång kanske? Med färgskärm?

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2009/03/02 :  15:55:59  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Hoppla!
Finns det någon i Halmstadstrakten som kan göra en utryckning åt en forumkompis?


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

McGyver
Member

1737 Posts

Posted - 2009/03/02 :  17:07:28  Show Profile  Visit McGyver's Homepage Send McGyver a Private Message  Reply
Här är en till som hänger på i så fall!

/R

The probability of someone watching you is proportional to the stupidity of your action.
- A. Kindsvater
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2009/03/02 :  17:51:56  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Hepp !!

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Kmj
Member

2870 Posts

Posted - 2009/03/02 :  17:56:57  Show Profile Send Kmj a Private Message  Reply
slut sedan länge
Jag ringde dagen efter detta postades och då fanns bara ett ex som redan var undanlagt.

.....where the music comes to die.
Go to Top of Page

Johnsson
Member

67 Posts

Posted - 2009/03/03 :  16:55:33  Show Profile Send Johnsson a Private Message  Reply
"slut sedan länge
Jag ringde dagen efter detta postades och då fanns bara ett ex som redan var undanlagt."

Det var ju synd, jag hade så klart ingen aning om lagerstatus utan såg bara priset på hyllan. Jaja någon har ju gjort ett kap i alla fall.

/Daniel
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2009/03/03 :  18:44:37  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Tack ändå Daniel!


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000