HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Center för att matcha Rauna Leira?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

gerward
Member

92 Posts

Posted - 2009/02/13 :  00:18:09  Show Profile  Visit gerward's Homepage Send gerward a Private Message  Reply
Hej!

Jag funderar på att investera i lite fler kanaler, men undrar lite vad för center jag skall köpa. Har planer på att använda mina nuvarande Rauna Leira som frontar och letar efter en matchande center.

Några förslag? Behöver inte vara allt för dyra då jag är student :P

//Andreas

Edited by - gerward on 2009/02/13 00:23:00

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2009/02/13 :  08:51:16  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
Skaffa en till Leira och ha som center.

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2009/02/13 :  09:48:36  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
Finns ju små högtalare från Rauna kolla in Credo.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

gerward
Member

92 Posts

Posted - 2009/02/13 :  14:53:06  Show Profile  Visit gerward's Homepage Send gerward a Private Message  Reply
En leira till hade varit lite roligt, kanske två till som bakhögtalare med, ett Leira surround!

Dock är rummet lite litet för en stor center!

Så skulle gärna behöva tips på en lite mindre och smidig center, gärna för väggmontage under TV:n.

Så har ser stereokonfigurationen ut med planerad stereobänk:

Go to Top of Page

Stormen
Member

1542 Posts

Posted - 2009/02/13 :  15:33:27  Show Profile Send Stormen a Private Message  Reply