HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 GK Ullared säljer Philips SBC HP1000 för 399:-
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

Kmj
Member

2870 Posts

Posted - 2009/02/22 :  10:15:21  Show Profile Send Kmj a Private Message  Reply
Ander.S
Perfekt ju, lika bra att ge bort riktiga grejjer när tillofälle ges.

Cyrus
NEJ! Vilken otur

.....where the music comes to die.
Go to Top of Page

BoB
Starting Member

49 Posts

Posted - 2009/02/22 :  10:59:54  Show Profile Send BoB a Private Message  Reply
Mr.Crowley har mejlat dig.
Om den är kvar - ja tack.

Bo B
Go to Top of Page

Mr.Crowley
Starting Member

40 Posts

Posted - 2009/02/24 :  20:18:13  Show Profile Send Mr.Crowley a Private Message  Reply
Är det verkligen ingen i göteborgsområdet som är intresserade av ett par?
Go to Top of Page

masund
Member

92 Posts

Posted - 2009/02/24 :  22:14:46  Show Profile Send masund a Private Message  Reply
Mr.Crowley
Du har PM.
Go to Top of Page

långhåret
Member

296 Posts

Posted - 2009/02/26 :  16:58:24  Show Profile Send långhåret a Private Message  Reply
Någon som har ett par till övers?
PMA mig isåfall.

Dom funkar väl till bärbart?

Musik...
Vad skulle man göra utan det?
Go to Top of Page

Mr.Crowley
Starting Member

40 Posts

Posted - 2009/02/27 :  17:31:42  Show Profile Send Mr.Crowley a Private Message  Reply
Lurarna är sålda.
Go to Top of Page

Telarc
Member

103 Posts

Posted - 2009/03/01 :  19:07:38  Show Profile Send Telarc a Private Message  Reply
Nu har jag fått hem lurarna via posten (Tack Johnsson). Ja ett första intryck.. För pengarna den betingar så är den sannerligen ett kap. Redan när man öppnade förpackningen fick man känslan av att Philips lagt ner mycket arbete för att inge ett luxuöst intryck. Ni vet lite sammet här och där, snygg manual o.s.v. Ljudmässigt så spelar dem med en neutral klang, lyssnat någon timme utan att bli "lyssningstrött" vilket är ett bra betyg. De står sig riktigt bra mot mina AKG 601 som ligger runt 3000:-. Philipsen spelar kanske en aning mer "på lyssnaren" om ni hänger med. Genom AKG så låter det som att sopranen tar några steg tillbaka. Anstränger man sig mycket efter att hitta skillnader så låter Philipsen mer ansträngd på höga volymer och gräver inte fram lika mycket detaljer. Men överlag så blev det en jämnare match än vad jag vågade tro. Philipsen är betydligt mer lättdriven och så har den 3,5 m.m. plugg vilket gör att man kan använda den till datorn eller mp3-spelaren. Summa summarum, mycket lur för lite pengar.
Go to Top of Page

zzaar
Starting Member

24 Posts

Posted - 2009/03/04 :  10:36:44  Show Profile Send zzaar a Private Message  Reply
Finns det någon som ska dit snart o kan hugga ett par åt mig också? Betalar självklart frakt

Maila på zebastian.zaar@gmail.com
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2009/03/08 :  14:08:24  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Undrar med om det finns nåra kvar eftersom vänster element lagt av i mina...
jaws_of_steel@msn.com

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Go to Top of Page

Joakim F
Member

196 Posts

Posted - 2009/03/29 :  03:03:06  Show Profile Send Joakim F a Private Message  Reply
Även jag intresserad. Betalar gärna frakt + en mindre slant som tack :)
joakim@prisjakt.nu
Go to Top of Page

RoboDuCk
Member

106 Posts

Posted - 2009/04/24 :  11:12:34  Show Profile  Visit RoboDuCk's Homepage Send RoboDuCk a Private Message  Reply
Ni som uppgett mail-adress, fanns det några kvar?

/Alex
"Vill man nå toppen finns det inga järnvägar."
Go to Top of Page

Stormen
Member

1542 Posts

Posted - 2009/04/24 :  11:27:24  Show Profile Send Stormen a Private Message  Reply
Ibland har jag ringt ner så har dom skicket grejerna hem till mig. Gäller både kläder och produkter. Någon som provat att kontakta dom ? De brukar inte vara svåra på Ge-kås
Go to Top of Page

Rhino
Member

67 Posts

Posted - 2009/04/30 :  11:07:42  Show Profile Send Rhino a Private Message  Reply
Om någon har ett par över alt. får veta att de finns på GeKås igen och ska dit, köp (mer än) gärna två par till mig.

Jag köpte ett par för ~5 år sen (eller när de kom) som jag tyckte väldigt mycket om ljudmässigt, dock sprack de i ena "armen" redan första veckan.

Jag hittade dock ett par till nu för nåt år sen som jag köpte, men jag har gärna "backup" (t.ex. ett par på jobbet så man helt slipper kånka).

(Angående lägstapris på 1400kr som står i första inlägget, jag har snarare för mig att de kostade 1500kr från början på t.ex. vissa SIBA, men att de såldes på ElGiganten några månader efter för ~1100kr - kanske var ett parti).
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000