HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Pioneer BD-LX71 som CD-spelare?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Audiovector
Member

1991 Posts

Posted - 2009/01/06 :  19:16:15  Show Profile  Visit Audiovector's Homepage Send Audiovector a Private Message  Reply
Någon som lyssnat hur pass bra denna låter som CD-spelare?

Anläggning 1) ELAC FS-249, Cambridge Audio 851W, Cambridge Audio 840E, Cambridge Audio 851D, Chord Signature reference, Monitor Audio Silver W12, Marantz SR-7011 samt Real Cable Chenonceau RCA, Onkyo DX-C390 samt Bluesound Node.

Anläggning 2) Focal Chorus 836W, Cambridge Audio 851C, Roksan Caspian M2 Power Amp

Dan Brickman
Member

1179 Posts

Posted - 2009/01/28 :  08:11:07  Show Profile Send Dan Brickman a Private Message  Reply
Den är väldigt trevlig som blurayspelare men själv tycker jag att den är väl långsam som cdspelare. Lite omständiga menyer också. Rent ljudmässigt fungerar den ok.

"My mistress eyes is nothing like the sun
Go to Top of Page

OcA
Member

2184 Posts

Posted - 2009/02/10 :  14:32:55  Show Profile Send OcA a Private Message  Reply
Stort blu-ray test i nästa Hifi & Musik! Kan vara värt att spana in... Är själv väldigt nyfiken på hur de låter och fungerar som rena musikmaskiner.

Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2009/02/10 :  15:16:56  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Vad jag har hört så är det väldigt liten skillnad på 71:an o 51:an..
Lär tydligen inte vara värt prisskillnaden.

Men jag har tyvärr inte lyssnat på någon av dem än.
Har lite svårt o bestämma för vilken jag vill ha...


Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000