HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 Hemling bygger slutsteg
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Zei
Member

826 Posts

Posted - 2009/01/09 :  08:17:18  Show Profile Send Zei a Private Message  Reply
Det där vart ju snyggt..!

/JZ

Signatur..
Go to Top of Page

Hemling
Member

481 Posts

Posted - 2009/01/10 :  17:42:55  Show Profile Send Hemling a Private Message  Reply
Jo jag tycker det blev rätt ok för att ha blivit nå som jag fick stressa ihop innan jag skulle åka hem igen.

Nu måste jag bara lista ut hur jag ska lacka lådorna. tänkte springa runt och se om det är någon lackerare som ska lacka svart
innom en snar framtid annars får det bli sprayburken

Hellre parkinson och spilla ut halva groggen än alzheimers och glömma vart man ställt den. ;)
Go to Top of Page

Andy
Member

269 Posts

Posted - 2009/01/10 :  18:10:41  Show Profile  Visit Andy's Homepage Send Andy a Private Message  Reply
Ett bra tips om du kör spray är att hetta upp plåten till ca 40 grader - då sprider sig färgen snyggt. Du kan lägga lådan i ugnen, tex... Färgen får gärna hettas upp också, men inte över 50 grader. Den kan ju läggas i ett varmbad.

För övrigt blev det en riktigt snygg front! Men nu är vi nyfikna på hur det ser ut ihopsatt!

Mvh
Andy

Är stationerad i Uppsala.
Go to Top of Page

Andy
Member

269 Posts

Posted - 2009/07/20 :  23:53:21  Show Profile  Visit Andy's Homepage Send Andy a Private Message  Reply
Hur blev det? Blev du klar med bygget?

Är stationerad i Uppsala.
Go to Top of Page

Hemling
Member

481 Posts

Posted - 2009/07/27 :  10:35:52  Show Profile Send Hemling a Private Message  Reply
Nja lådan är väll inte klar.. :P men steget står och spelar iaf ;)

Hellre parkinson och spilla ut halva groggen än alzheimers och glömma vart man ställt den. ;)
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2009/07/27 :  11:29:02  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Hemling: Frontkonceptet är ju tokläckert......tror också att en amberfärgad diod blir snyggt

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000