HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Gadbois - nya burkar
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 10

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2014/10/17 :  17:40:56  Show Profile Send guy gadbois a Private Message  Reply
Tack Micke,

... Precis, det finns pre-out i stereo på Marantzen. Klipscharna är runt 110 cm i nuläget, men kommer upp lite till när jag får upp dem på sina fötter. Lite ovant att sitta i soffan och titta "upp" mot högtalarna, gentemot de gamla burkarna. :)

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2014/10/25 :  17:50:35  Show Profile Send guy gadbois a Private Message  Reply
Blev så himla roligt och ganska stor skillnad att se på film med nya golvklipscharna att det blev alltmer uppenbart att gamla audio pro-centern inte riktigt "hängde med". Den lät lite grått och murkigt i jämförelse. Sagt och gjort - nu har en klipschcenter inhandlats för att råda bot på detta.

Klipsch R-25 C, dubbla 5,25-tummare i sluten låda. 98 db i känslighet precis som RF-82:orna. Bredden mäter precis in på strax under 50 cm vilket gjorde att jag fick in den i existerande tv-möbel.

Min anläggningstråd

Edited by - guy gadbois on 2014/10/25 17:51:29
Go to Top of Page
Page: of 10 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000