HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 FiiO - hörlursförstärkare
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

grushog
Starting Member

39 Posts

Posted - 2008/07/15 :  19:58:52  Show Profile Send grushog a Private Message  Reply
Någon som testad denna krabaten?

http://www.fiio.com.cn/en/showproduct.asp?id=301

Finns en lång tråd om den på head-fi och överlag verkar folk vara nöjda med den. Särskilt med tanke på hur billig den är

http://www.head-fi.org/forums/f105/fiio-amps-323979/

Inte utan att man är sugen på att testa

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2008/07/26 :  00:26:58  Show Profile Send dwain a Private Message  Reply
Var finns den och köpa och vad skulle den kosta? Verkar onekligen väldigt smidigt
Go to Top of Page

grushog
Starting Member

39 Posts

Posted - 2008/07/26 :  11:45:23  Show Profile Send grushog a Private Message  Reply
Jag hittade den för $8.50 inklusive frakt här

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14303

Bestämde mig för att testa när det ändå är så billigt. Dom skickade snabbt och det var inga problem alls.

Värt att notera om förstärkaren att den inte har volymkontroll och det finns ingen av/på-knapp, den är på när lurarna är i.
Jag kör den till mobilen eftersom den inte orkar driva mina lurar ordentligt annars och det fungerar utmärkt. Har svårt att ge något ordentligt omdöme om ljudkvaliteten - ljudkällan är inget vidare till att börja med.
Go to Top of Page

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2008/07/26 :  11:46:50  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message  Reply
Ser intressant ut. De skriver att den är så prisvärd osv, men skriver inte ut något pris... Får väl googla lite.

Edit, tack! 50:- inkl frakt känns ju som att det är värt att testa :)
2st beställda.

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri

Edited by - j0akim on 2008/07/26 11:52:27
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2008/08/01 :  10:33:36  Show Profile Send dwain a Private Message  Reply
Någon mer som ska beställa denna förstärkare? Någon som har lust att plocka hem 2 extra till mig. Jag har inte tillgång till paypal och inte tillgång till visa Så det vore super om någon ville hjälpa mig. Isåfall sätter jag naturligtvis över pengar fort som bara den på dennes konto
Go to Top of Page

RoboDuCk
Member

106 Posts

Posted - 2008/08/07 :  17:12:54  Show Profile  Visit RoboDuCk's Homepage Send RoboDuCk a Private Message  Reply
dwain: Var bor du?

/Alex
"Vill man nå toppen finns det inga järnvägar."
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2008/08/11 :  23:49:35  Show Profile Send dwain a Private Message  Reply
Jag bor utanför halmstad i harplinge Vid närmare eftertanke kanske man skulle betälla ännu mer stärkare? Fast man borde kanske pröva med 1 till att börja med?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000