HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 Ser alla klubbstugor?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Lovan
Member

3166 Posts

Posted - 2008/06/28 :  13:54:16  Show Profile Send Lovan a Private Message  Reply

När jag loggade på idag så märkte jag att jag såg alla klubbstugor och inte som förut bara de som man var med i. Hittade ingen notis om det så jag undrar om det är en temporär finess(a.k.a. bugg)?

/Lovan

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2008/06/28 :  14:05:32  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Hej!
Klubbmästarna och jag har snackat igenom det och kommit fram till att vi vill att klubbstugorna skall synas men att det fortfarande bara skall vara klubbstugemedlemmar som skall kunna gå in i dem. Jag skriver en nyhetsnotis om det så att fler inte undrar vad som hänt.

Tack för feedbacken.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2008/06/28 :  14:33:08  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Fler har redan undrat per PM...

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2008/06/28 :  17:00:15  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Jag ber om ursäkt för att jag inte förvarnat om förändringen.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2008/06/28 :  21:29:11  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Ja, eftersom det då syns att de finns.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2008/06/28 :  22:07:28  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Ja just det, det var precis det som var meningen. Kul att du fattat mer intresse för klubbstugorna Passerati!

HiFiForum är fokuserat på kunskapsutbyte mellan HiFi-entusiaster. Med klubbstugorna vill vi främja att människor möts och utbyter erfarenhet i verkliga livet istället för att sitta framför datorerna.
Klubbstugorna är synnerligen personliga platser där man försöker knyta vänskapsband och släpper på anonymiteten. För att det skall fungera har de inga "skyltfönster" där man kan bänka sig och se vad som försigår. Däremot är man välkommen att delta i stugan om man bor i området. Det är bara att skicka ett PM till klubbmästaren som står till höger om klubbstugenamnet.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2008/06/28 :  22:55:19  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
Då tycker jag som första åtgärd att varje klubbstuga skaffar sig en liten beskrivning under namnet...som vissa har..

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2008/06/29 :  07:48:51  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
För att svara diplomatiskt kan jag hålla med om att det kanske var ett annorlunda alternativ att visa sådant som man inte har tillgång till. Annat alternativ för klubbstugeexponering kunde ev. ha gjorts. Men vad man kan göra för att slippa scrolla förbi klubbstugorna på sin väg nedåt är att klicka på det minus (i en liten ruta) som sitter just till vänster om rubriken Klubbstugorna. Detta fäller ihop alla underforum och gör det hela mer surfvänligt - likt du hade det förut, Passerati.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2008/06/29 :  07:53:47  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
@Passerati:
quote:
Känner admin+mod att storleken har sådan betydelse att sidan behöver förlängas för att stoltheten ska behållas eller ökas?

Nej, vi driver inte HiFiForum av den anledningen. Jag personligen är med och driver HiFiForum för att det finns så många härliga människor här som man kan dela både HiFi-intresset och andra delar av livet med.
Läste du det jag skrivit om att vi vill stötta klubbstugorna på nyhetssidan? http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=69235#799077

@Magils:
quote:
Då tycker jag som första åtgärd att varje klubbstuga skaffar sig en liten beskrivning under namnet...som vissa har..
Det har du rätt i.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2008/06/29 :  16:25:18  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
quote:
Tyvärr funkar det inte att använda funktionen som du avser, då ens klubbstuga också "fälls ihop" och försvinner, eller så är det en lång harang med flikar. Varav i stort sett alla inom kategorin är obrukbara / allra flesta ej går att använda.

Tänkte inte på det. Är man medlem i en klubbstuga och har intressen att bevaka så blir det ju en liten hake där, ja.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2008/06/29 :  17:39:05  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

@Passerati, använder du inte active topics? Med den funktionen ser du om något hänt sedan du var senast inloggad, även i din klubbstuga.

Jag gjorde vad jag kunde och kollade bland annat av med klubbmästarna innan jag gjorde förändringen. Verkligen beklagligt att du upplever mig som ogenomtänkt och besvärlig.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Joda
fd. David_Web, Klubbmästare, Svavel

1407 Posts

Posted - 2008/10/29 :  09:36:01  Show Profile Send Joda a Private Message  Reply
Går det att flytta klubbstugorna till längst ner på sidan?

Då ser man dom samtidigt som man inte behöver scrolla så långt för att komma till Teknik och DIY forumet.

Is that him?
That's the buffet table.
Well, how can we be sure unless we question it?

The D just stands for digital. The amp turns itself on and off between notes to save power.
Yeah! I love reading, and my head isn't even close to the shape of an egg!
It's more the shape of an apple, or maybe an orange, but a BIG orange, more like a grapefruit really...

Är klubbmästare i SVAVEL.
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2008/10/29 :  09:45:09  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Fäll ihop dem?

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000