HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Ino Audio
 Pi60/Pi60s - Provlyssning i hemmiljö, Stockholm.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

PsYcHoGUN
Member

124 Posts

Posted - 2008/04/28 :  11:39:33  Show Profile Send PsYcHoGUN a Private Message  Reply
Tjenare!

Jag skall introducera mig lite först, då jag är helt ny på detta forum och funderar på att skaffa mig ett par Ino högtalare.

Sebastian heter jag och har letat ett bra tag efter högtalare som passar mitt ljudideal perfekt. Jag har gjort en räd på samtliga butiker i Stockholm och vissa högtalare har passat mina öron bättre än andra. I vilket fall som helst så har det vart nyttigt för mig.

Angående IÖ och hans Ino högtalare så blev jag riktigt imponerad utav Pi60s och Pip, men den förstnämnda passar mig bättre. Det enda jag är lite orolig för att det kommer att krävas enorma rumsanpassningar för att få till ljudet och jag hoppas att ljudet inte är långt ifrån det jag hörde i källaren kontra ett "standard" vardagsrum.

Mina förutsättningar är 20kvm, stor tygsoffa, bord, tjocka gardiner, bakabsorbenter, tjock(a) matta(or), MEN jag kommer inte lägga in heltäckningsmatta eller göra ngt. åt taket då jag bor i hyreslägenhet.

Finns det några vänliga själar som kan låta mig få provlyssna pi60 lr pi60s i hemmiljö?!? Jag bor i Nacka,Stockholm.

PS. Tyvärr så hann det inte med att lyssna på ngr. medtagna cd-skivor vid mitt besök då IÖ är rätt pratglad(inget illa menat) och tiden sprang iväg.

Tack för mig.

//Sebastian

S.
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000