HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Ino Audio
 pi60s eller pi60 senaste versionen i Skåne?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Stefanolo
fd. Stogi

396 Posts

Posted - 2008/03/17 :  20:45:53  Show Profile Send Stefanolo a Private Message  Reply
Tjenis!

Jag vill vidga mina vyer och lägga lite fler lyssningsintryck till erfarenhetsbanken . Undrar om någon vänlig själ i Skåne (jag bor i Malmö) skulle kunna bjuda på en demo av Ino audios pi60s eller pi60 senaste versionen?

Visst, det bästa är naturligtvis att ringa och boka en demo hos konstruktören men tills dess hade det varit intressant att ha fått en försmak av vad som kan väntas.

PMa eller ring på 0709-369055

edit: utvidgat önskemålet


/stefan

Edited by - Stefanolo on 2008/03/20 08:54:24

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2008/03/27 :  08:14:47  Show Profile Send Merkurius a Private Message  Reply
Har du möjlighet att komma förbi Göteborg kanske du kan få lyssna på ett par
Go to Top of Page

Stefanolo
fd. Stogi

396 Posts

Posted - 2008/03/28 :  19:15:24  Show Profile Send Stefanolo a Private Message  Reply
Merkurius:

Tack, det var ett generöst erbjudande . Jag kommer upp på måndag efter jobbet ! Jag kan ta med mig mina Orishorn så kan vi ha en "shoot out".

/stefan
Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2008/03/28 :  19:30:03  Show Profile Send Merkurius a Private Message  Reply
Jaså, va trevligt Tyvärr har jag ont i ryggen så du får bära upp Orishornen själv fem våningar, det gör väl inget?
Go to Top of Page

Stefanolo
fd. Stogi

396 Posts

Posted - 2008/03/28 :  21:32:55  Show Profile Send Stefanolo a Private Message  Reply
Ingen match! De väger bara 80 kg styck så jag tar en högtalare under varje arm.

Klena norrlänningar! Min morbror kommer ner från Lule imorgon så då förstår Du att jag är halvnorrlänning.

/stefan
Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2008/03/28 :  21:41:27  Show Profile Send Merkurius a Private Message  Reply
quote:
Min morbror kommer ner från Lule imorgon så då förstår Du att jag är halvnorrlänning


Du är inte någon "halvnorrlänning" till dialekten iaf
Go to Top of Page

Dimitri
Member

1050 Posts

Posted - 2008/04/27 :  17:15:10  Show Profile Send Dimitri a Private Message  Reply
Hej alla! Äntligen varmt ute, fast det har regnat lite. Det ryktas om 21 grader på tisdag i gbg.

(ett tafatt försök att ge en liten knuff åt forumsdelen)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000