HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 HiFiForum.nu - Nyheter och information
 U1 - Ny moderator på HiFiForum.nu!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2008/02/08 :  07:03:52  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Hej Alla goa forumkompisar!

U1 är en grabb som varit med länge och som vi alla känner lite till mans. Han kommer att hjälpa till att driva HiFiForum.nu. Vi får en ny moderatorskompis. En Skåning till...

quote:
Johan "U1" Johannesson, Klagshamn
Född och uppvuxen i Skåne, har dock spenderat ett antal år utomlands. Är utbildad Civ. Ekonom och arbetar som Supply Chain Analyst hos SonyEricsson i Lund.

Mitt musikintresse startade när jag fick en Philips CD-spelare i 10-års present av mina föräldrar. Sedermera fick jag ärva min fars avdankade stereo, då började jakten på ett par högtalare, där och då började mitt hifi-intresse. Hifi-intresset var ganska moderat innan jag upptäckte hemmabio, då drog det igång rejält. Senaste stora händelsen var när klubbstugorna skapades, väldigt trevligt att få träffa så många likasinnade.

Jag har även ett stort motorintresse, gillar allt på hjul. Jag försöker även spela en runda golf när tid finns.




Jag tycker att det är jätteskoj att Johan vill hjälpa till. Hjälp mig nu att ge honom ett riktigt gott välkomnande i sin nya roll.

P.S. Här är presentationen av resten av teamet


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2008/02/08 :  07:07:07  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Va trevligt!!

U1 är en ytterst trevlig typ,, med stor aptit för hifi (och även mat)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2008/02/08 :  07:19:45  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
Grattis U1 och lycka till.

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2008/02/08 :  07:23:19  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Bra val !!
Och skåningar kan man inte få förlite av

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Edited by - johan.björklund on 2008/02/08 07:24:21
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2008/02/08 :  07:36:38  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Lycka till!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2008/02/08 :  07:59:32  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Lycka till!
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2008/02/08 :  09:00:19  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Mat, jodå, Johan är känd för att kunna sänka en pittsa eller tre utan att blinka!


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2008/02/08 :  09:09:25  Show Profile Send BosseBula a Private Message  Reply
Skåningarna tar över! Nädå, vi är så ödmjuka.

Grattis U1! Ett mycket bra val av forum-styrelsen.

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2008/02/08 :  09:35:25  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
kul det. bra val.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2008/02/08 :  09:40:25  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
Kul med fler trevliga blårockar som håller koll på oss indianer.

Men jag undrar om MickeY vill ha U1's email som det står i presentationen http://www.hififorum.nu/artiklar/presentation.htm

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2008/02/08 :  09:46:42  Show Profile Send U1 a Private Message  Reply
Tack alla!

Min mail skall vara Johan_Johannesson@Hotmail.com

Go to Top of Page

Nicks
Member

1941 Posts

Posted - 2008/02/17 :  22:12:52  Show Profile Send Nicks a Private Message  Reply
Grattis U1

Hihi. :)
Go to Top of Page

HJ
Member

799 Posts

Posted - 2008/02/17 :  23:13:38  Show Profile Send HJ a Private Message  Reply
Grattis HiFI-Forum

Johan är en trevlig prick som gärna går att lura med på en kopp java. Om det nu borgar för en god moderering vet jag inte men moget överläggande med koffeinets välgörande inflytande borde inte försämra arbetet i alla fall. Hur det verkligen är med matlusten tror jag kan vara en vandringssägen som med lagom mycket syre kan fortsätta ett tag till.

"So here I am once more..."

Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2008/02/18 :  12:29:13  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Ball!

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2008/02/18 :  13:15:02  Show Profile Send U1 a Private Message  Reply
quote:
Johan är en trevlig prick som gärna går att lura med på en kopp java. Om det nu borgar för en god moderering vet jag inte men moget överläggande med koffeinets välgörande inflytande borde inte försämra arbetet i alla fall


Kaffe är ett måste, fråga Johan B!

Tack för alla lyckoönskningar

Edited by - U1 on 2008/02/18 13:15:34
Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6793 Posts

Posted - 2008/02/23 :  11:01:40  Show Profile Send Bubbel a Private Message  Reply
Grattis Johan, som var den som jag lärde känna först på Hififorum sen kom Nick men det är en helt annan historia.

Anders

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2008/02/25 :  08:09:13  Show Profile Send U1 a Private Message  Reply
Tack Bubbel!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000