HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 HiFiForum.nu - Nyheter och information
 U1 - Ny moderator på HiFiForum.nu!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2008/02/08 :  07:03:52  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Hej Alla goa forumkompisar!

U1 är en grabb som varit med länge och som vi alla känner lite till mans. Han kommer att hjälpa till att driva HiFiForum.nu. Vi får en ny moderatorskompis. En Skåning till...

quote:
Johan "U1" Johannesson, Klagshamn
Född och uppvuxen i Skåne, har dock spenderat ett antal år utomlands. Är utbildad Civ. Ekonom och arbetar som Supply Chain Analyst hos SonyEricsson i Lund.

Mitt musikintresse startade när jag fick en Philips CD-spelare i 10-års present av mina föräldrar. Sedermera fick jag ärva min fars avdankade stereo, då började jakten på ett par högtalare, där och då började mitt hifi-intresse. Hifi-intresset var ganska moderat innan jag upptäckte hemmabio, då drog det igång rejält. Senaste stora händelsen var när klubbstugorna skapades, väldigt trevligt att få träffa så många likasinnade.

Jag har även ett stort motorintresse, gillar allt på hjul. Jag försöker även spela en runda golf när tid finns.




Jag tycker att det är jätteskoj att Johan vill hjälpa till. Hjälp mig nu att ge honom ett riktigt gott välkomnande i sin nya roll.

P.S. Här är presentationen av resten av teamet


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2008/02/08 :  07:07:07  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Va trevligt!!