HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Xbox360 optisk kabel
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

miaber
Member

1345 Posts

Posted - 2008/01/28 :  20:18:05  Show Profile  Visit miaber's Homepage Send miaber a Private Message  Reply
Innan jag gör något dumt,
Är det vanlig toslink till Xbox360?
Lönar det sig att satsa på en "bra" kabel, eller duger budget eller orginal?

Frågorna blottlägger troligtvis min okunskap om fiberoptik.

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=50098

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2008/01/29 :  00:01:31  Show Profile Send ryst a Private Message  Reply
vanlig ja, köp vad som helst. tror min går loss på 29:- på biltema.

______________________________________________
Sonos -> Classé Delta SSP-800 -> Classé Delta CA-M400 -> B&W 802D

Edited by - ryst on 2008/01/29 00:01:44
Go to Top of Page

Sondek
Member

378 Posts

Posted - 2008/01/29 :  12:20:46  Show Profile Send Sondek a Private Message  Reply
Köpte ett billigt snöre från Classe och det fungerar jättebra.

Bättre och bättre dag för dag :-)
Go to Top of Page

miaber
Member

1345 Posts

Posted - 2008/01/29 :  17:02:01  Show Profile  Visit miaber's Homepage Send miaber a Private Message  Reply
Gött! Tack.

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=50098
Go to Top of Page

ljud
Member

687 Posts

Posted - 2008/02/01 :  16:43:35  Show Profile Send ljud a Private Message  Reply
Jag skaffade superfin optisk sladd (av känt märke) och när jag spelade Halo 3 ställde sig plötsligt Spartan och kissade, mitt i en fight. Dessutom fick jag för mig att vissa delar av AI.n var lite på lyset. Det sista kan jag ha inbillat mig. I vilket fall så jag köpte också Classes optiska kabel och sen dess har alla skött sig bra.
Go to Top of Page

miaber
Member

1345 Posts

Posted - 2008/02/02 :  12:22:43  Show Profile  Visit miaber's Homepage Send miaber a Private Message  Reply
quote:
när jag spelade Halo 3 ställde sig plötsligt Spartan och kissade, mitt i en fight. Dessutom fick jag för mig att vissa delar av AI.n var lite på lyset
.
Frånsett denna omvälvande upplevelse, menar du då att denna superfina sladd inte var tillräckligt bra, eftersom du bytte till classe?

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=50098
Go to Top of Page

ljud
Member

687 Posts

Posted - 2008/02/07 :  11:13:09  Show Profile Send ljud a Private Message  Reply
quote:
quote:
när jag spelade Halo 3 ställde sig plötsligt Spartan och kissade, mitt i en fight. Dessutom fick jag för mig att vissa delar av AI.n var lite på lyset
.
Frånsett denna omvälvande upplevelse, menar du då att denna superfina sladd inte var tillräckligt bra, eftersom du bytte till classe?
Den var lite väl bra tyckte jag.

Edited by - ljud on 2008/02/07 11:13:33
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000