HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 SuperRega
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

-AG-
Member

238 Posts

Posted - 2008/01/15 :  13:35:20  Show Profile Send -AG- a Private Message  Reply
http://www.audioenz.co.nz/2007/vinyl_superrega.shtml

Man blir ju sugen att testa PSU's samt groovetracer subplatter. Nog för att det låter kanon utan, men det är ju inte så mycket pengar det handlar om. Någon som testat?

bluemindboy
Member

380 Posts

Posted - 2008/01/16 :  02:44:49  Show Profile Send bluemindboy a Private Message  Reply
Har en P3-24 med PSUn hemma för tillfället som jag lånar medans min P7a är på lagning.
Tycker den är en riktig godbit. Låter kanon, och med PSUn håller den hastigheten mycket bra (tom så att jag är nöjd, och jag är petig).

Under tiden jag haft P3an så har jag köpt nya högtalare, så jag vågar inte riktigt jämföra ljudet med min P7.

Men hur som helst, kan inte tänka mig att du får mer för pengarna..

Edited by - bluemindboy on 2008/01/16 02:45:27
Go to Top of Page

-AG-
Member

238 Posts

Posted - 2008/01/18 :  19:23:59  Show Profile Send -AG- a Private Message  Reply
Jag kan bara säga att det är sjukt hur bra det låter - utan PSU. Kan inte tänka mig att det kan bli så mycket bättre ;) Men som sagt, det är inte mycket pengar så det blir nog att inhandla en PSU. Har nyss lyssnat på dubbel LP-n "Nothing like the sun" med Sting (otrolig inspelning) och nu "Thriller" med MJ. Vinyl är kul :)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000