Jag har svårt att tänka mig att det finns bättre kablar att tillgå för dom pengarna. Som alltid är det en frågan om matchning med övriga prylar, men hos mig fungerar de utmärkt trots att de inte är inspelade än.
Att de även är en fröjd för ögat gör inte saken sämre.
"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
"Om" någon vill så skulle det vara jätte trevligt med intryck/recension av dessa kablar ifrån er som äger dessa då man har hört att dem är bra, men egentligen inte vet något om hur de låter jämfört emot annat. Sedan så undrar jag även om dessa ViaBlue kablar är sk. Solid Core kablar (tex Audioquest kör med solid core) eller flertrådiga som tex Monsters kablar?
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Smackman; Du kan jämföra själv ..... pengarna tillbaka om du skickar tillbaka innom 3 veckor!!
Mvh Wolfgang
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++