HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Analogt internt TV-kort
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

H
Member

432 Posts

Posted - 2007/09/30 :  18:44:44  Show Profile  Visit H's Homepage Send H a Private Message  Reply
Jag skulle behöva köpa mig ett analogt tv-kort för anslutning till PCI-bussen. Vad köper man i dagens läge? Hauppauge PVR-150 har jag tittat på, både med och utan MCE tillägget i namnet. Är det något att ha ?

"Simplicity, I guess is a way of saying it. I am all for simplicity. If it's very complicated, i can't understand it."
Seymour Cray, 1975

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2007/09/30 :  19:39:10  Show Profile Send f95toli a Private Message  Reply
Varför analogt?
De sista analoga sändarna stängs väl ned om bara några månader?

Go to Top of Page

H
Member

432 Posts

Posted - 2007/09/30 :  20:04:23  Show Profile  Visit H's Homepage Send H a Private Message  Reply
Ja det må så vara men jag får fortfarande analogsignal i "väggen".

"Simplicity, I guess is a way of saying it. I am all for simplicity. If it's very complicated, i can't understand it."
Seymour Cray, 1975
Go to Top of Page

Marcus7601
Member

536 Posts

Posted - 2007/10/01 :  08:30:27  Show Profile  Visit Marcus7601's Homepage Send Marcus7601 a Private Message  Reply
Tror att det PVR-150 som heter MCE inte inkluderar Hauppauges egna fjärrkontroll, utan förutsätter att man har MCE-fjärren. Helt ok kort annars.

"Learning by doing"
Go to Top of Page

dmr
Member

222 Posts

Posted - 2007/10/01 :  08:51:22  Show Profile Send dmr a Private Message  Reply
Jag flyttar från 3 hål i väggen till villa om någon vecka.
Du kanske vill köpa mitt Hauppauge PVR350 komplett med fjärr och allt?

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000