Jag har ju sagt många ggr att Burmastersystemen på mässorna har alltid imponerat utan tvekan i sin harmoniska helhet.Samt att Sladd med dessa saker vågar spela MUSIK och inte enbart plinkplonkande gles jazz.. Det har möljat tung hårdrock också....Så detta blir intresant att beskåda och lyssna på så fort vi kan åka långväga resor...
Dessutom kanonfina bilder muse.. Du har öga för att få bra bilder UTAN massa bildprogram som du inte fattar ett jota av.. Bilder som dina utan tekniken att "fixa till dom" är skoj att se.. Utbilda dig karl och byt yrke... Bli det du är utan att veta om det.. DVS Fotograf...För att få en stärkare "slängd på golvet" att se ut som en miljon gör fasiken inte många om...
Jippi!!!!! NU kom jag på vad som fattades i sidan på bilden. Den där stora tv eländet är borta.. Den har förstört SÅÅÅÅÅÅ mycket välljud i sååååå många år...
Ajajajaj vad jag har svurit över då man skall justera in högtalarna då den degklumpen stått där och sabbat.. HÄRLIGT!!!!!!
Bara detta är en stor vinst ljudligt fullt hörbart.... Jag behöver inte ens höra systemet för att veta detta..
Goda nyheter det.. Jag visste ju om detta. Men har inte reflekterat föränn nu då jag inte fattade vad som "felade" i bild...
Ja Ulf har ju som få andra haft glädjen att kunna göra. DVS långtidsjämföra saker utan behöva skicka tillbaks dom.. TROTTS det varit och är mycket kostsamma saker...