HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Beocenter 2
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

rolnor
Member

666 Posts

Posted - 2007/08/31 :  16:19:42  Show Profile Send rolnor a Private Message  Reply
Packade nyss upp och installerade min nya Beocenter 2.
Riktigt trevligt ljud, luftigt, massor av detaljer, 3-dim. Intressant att det är så mycket kablar (från Beocenter 2 masterunit till centralenheten till Beovision 9 till Beolab 5/ Beolab3)och signalen låter superbt, kanske en fördel att det pre-out hela vägen?
Nu har jag sjunkit till absoluta B&O botten, dröjer nog innan jag vill upp igen!!! Kul också att jag har DAB-radio. En bra Fredag!

rolnor

Bogus
Member

332 Posts

Posted - 2007/08/31 :  17:48:07  Show Profile Send Bogus a Private Message  Reply
Grattis!

Jobbar på Hifi Consult i Sävedalen!
Go to Top of Page

Peg
Medlem i AÖ

536 Posts

Posted - 2007/08/31 :  19:29:17  Show Profile Send Peg a Private Message  Reply
Kul !

Ge oss bilder
Go to Top of Page

rolnor
Member

666 Posts

Posted - 2007/08/31 :  20:05:17  Show Profile Send rolnor a Private Message  Reply
Jag skämms lite, men jag vet inte riktigt hur man laddar upp bilder!!! Sen är rummet den står i inte klart, håller på att ta bort en vägg m.m. ser inte så snyggt ut. Finns ju snygga bilder på B&O`s hemsida (jag skäms, borde fixa detta när jag varit med såpass länge..), sorry..

rolnor
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000