HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 söka topicar som medlem gjort
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2007/08/12 :  16:54:43  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Ja.. Just det menar jag vore en bra mycket användbar funktion. DVS att man kan söka på topics som en medlem har skapat. Och då få upp alla samt per ställe. Typ bildtrådar. hifi osv osv. Sedan vore det klart lättare att söka fram speciella trådar i stället för den sanslösa mängden man hamnar i där ALLA trådar man skrivit i kommer ..

Jag menar inte den funktionen skall försvinna att alla trådar syns... utan denna extra läggas till..

Driver Mayros hifidagis

iroise
Member

1753 Posts

Posted - 2007/08/12 :  17:19:58  Show Profile Send iroise a Private Message  Reply
Har samma uppfattning, bra förslag.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2007/08/12 :  17:31:18  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Jag visste väl jag inte ensam satt med denna tanke

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2007/08/12 :  18:58:48  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Bra förslag!

Vi har en hel del förbättringsförslag redan men vi tar dem en efter en när tid finns.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2007/08/12 :  19:07:47  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Kanon pac... Tack för gensvar.

Mvh
Tobbe

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000