Han har många järn i elden med veckopendling och nytt jobb på XTZ. Tiden räcker inte till utan Jens får prioritera. Han väljer då att sluta som admin.
Det var med viss sorg men med stor förståelse som jag läste det Jens skrivit. Jag förlorar en kompis vid min sida i det dagliga på HiFiForum.nu och vi förlorar en stark/hjälpsam/vänlig/... -kraft i driften av HiFiForum. Jens började hjälpa till med driften av HiFiForum för snart tre och ett halvt år sedan. http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=26415
Jens, du har gjort ett kanonjobb. Vi har haft många fina stunder ihop och några av dem finns dokumenterade i våra bildtrådar. Jag vet att vi kommer att få fler stunder och ser redan fram emot dem.
Tack för all den kraft, tid och energi du låtit oss få ta del av. Det skall bli riktigt roligt att få fortsätta ihop om än i mindre skala.
Jag skulle verkligen uppskatta om vi alla kunde tacka Zalve för ett väl utfört arbete.
Vänligen, Per Adelsson
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
Jag hajade till när jag fick reda på det o blev lite nedstämd faktiskt. Men som Pac skriver så har du fullt upp o dygnet har bara 24 tim.
Då jag plåtar själv o har även varit runt med Zalve på en massa tillställningar så vet jag hur mycket jobb som görs i bakgrunden och det är nått du ska ha ett förbaskat STORT Tack för !
även jag tackar för ditt arbete zalve. Jag vet verkligen vad det innebär med alla bilder mm som bara en bildtråd innebär.. Så med åratal av dom samt hjälp till alla andra som inte kan.. Ja stort tack för ditt jobb.
Jaha, Zalve, tack för allt jobb du har lagt ner på hififorum! Hoppas att vi får se dig här framöver så småningom iallafall... om inte annat kan du kanske dela med dig av eventuella bilder på lyckade espressos, avnjutna framför anläggningen... hälsa Oscar, och vi ses!
En IEC-baffel är 135 cm bred och 165 cm hög, med högalarelementet monterat 15 cm i sidled och 22.5 cm upp från skivans mittpunkt.
Jag känner inte Zalve mer än att jag också uppskattar alla hans fina bilder. Det är ju tack vare honom med sina bilder som forumet blir extra intressant att titta in. Oj jo han blev arg på mig en gång,och jag på honom tillbaka. Men så började tänka efter och insåg att han hade rätt. Så han fick mig på rätt spår.