HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 matta
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

linkan_82
Member

185 Posts

Posted - 2007/06/02 :  22:38:56  Show Profile Send linkan_82 a Private Message  Reply
har läst runt lite på forumet om olika förslag på underlag till vinyl.

min fråga kanske är lite korkad med flera svar men vilket underlag är värt att prova kork filt m.m och vart kan man få tag på dessa????

eller kan original gummi-mattan vara ett bra alt???

linkan_82

Bynne
Member

156 Posts

Posted - 2007/06/02 :  23:54:32  Show Profile  Visit Bynne's Homepage Send Bynne a Private Message  Reply
Gummi låter enligt mig mer öppet än vad filt gör. Ska testa kork osv. snart.
Go to Top of Page

classe
Member

1625 Posts

Posted - 2007/06/03 :  07:12:37  Show Profile Send classe a Private Message  Reply
kolla med bildels firmor mekonomen biltema, man gör egna packningar
av kork.

18 ska de va.
Go to Top of Page

Leffler
Member

601 Posts

Posted - 2007/06/03 :  14:19:52  Show Profile Send Leffler a Private Message  Reply
Jag hittade kork i form av sådana där plattor man har under när man dukar (ord?!) på fyndhörnan på IKEA för 5kr...

Dock blir det väldigt jobbigt att byta skiva med kork, eftersom den "greppar" skivan så stannar man tallriken när man byter skiva. Men det låter trevligt!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000