Jo, det fungerar bra nu. Det var mycket länge sedan en tråd här på HF.NU spårade ur och det vore kanon om det fortsatte på detta vis.
Jag håller naturligtvis med om att märkesdelarna av forumen har låg aktivitet, särskilt Linn-delen.
Överhuvudtaget verkar Linn-anhängarna betydligt beskedligare (och färre) än förr. Kanske är det så att dom upptäckt att världen inte bara är svart eller vit
quote:Överhuvudtaget verkar Linn-anhängarna betydligt beskedligare (och färre) än förr. Kanske är det så att dom upptäckt att världen inte bara är svart eller vit
Tok heller, såklart världen är svartvit! Det är bara att det finns ett eget separat svenskt Linn-forum där vi dryftar såna åsikter numera
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Fast jag tycker nog att erat eget forum är ganska stillsamt och hemtrevligt numera också. Ibland kommer det då och då upp ett inlägg om hur mycket bättre Linn var förr iofs.
Jag är Linn fanatiker. Jag tycker om deras signalkedja är bra i början men blir sämre sen. Men jag tycker inte man skall ha en tråd för ett speciellt märke. Det ger mig reklam vibbar. Så lägg in trådarna bland de andra så blir nog alla nöjda. Det är min uppfattning om det hela.
Direktupphettade rör till singel-end-högtalare ger fantastisk musikupplevelse.
Det finns eller fanns väl en orsak att både Faktiskt och HiFi forum öppnat egna INO forum. Högtalarna är det säkert inget fel på, utan det var väl om jag inte missminner mig en del av ägarna till INO som var väldigt jobbiga och på så sätt störde andra trådar..
Finns dessa fanatiska ägare fortfarande kvar med samma inställning, så har väl tråden ett syfte, har dom vuxit upp eller försvunnit ?
Linn har jag inte en susning varför dom fick en egen tråd ?
quote:Fast Linn-gänget är mycket snällare nuförtiden medans Ino/LTS gänget gått åt andra hållet enligt min alldeles egna uppfattning
Finns många som har den uppfattningenMen samtidigt så finns det även mindre militanta och trevligare Ino/Lts:are än dem som hörs mycket på F-forumet. Kanske hör av mig också Patrik om jag skulle ha vägarna förbi Göteborg då det alltid är kul att träffa andra Hifi intresserade och kaffe är ju gott.
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.