HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 jo en plint till technics sp10 nu oljad !
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2007/05/18 :  22:02:46  Show Profile Send cittroman a Private Message  Reply
Satan i gatan vad snyggt!


En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6794 Posts

Posted - 2007/05/18 :  23:13:29  Show Profile Send Bubbel a Private Message  Reply
Danish Oil är hur snyggt som helst jag spiller det på nästan allt jag bygger.

Anders

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2007/05/19 :  10:37:18  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
Snuper snyggt

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page

Char-Lee
Starting Member

37 Posts

Posted - 2007/05/19 :  13:26:43  Show Profile Send Char-Lee a Private Message  Reply
HURRAAA!! skitsnyggt! det lär bli sp10, hemmapulat rör och dina nya burkar ute hos mikward snart... å pizzza å birs :D

inte ett moln på himlen idag
Go to Top of Page

classe
Member

1625 Posts

Posted - 2007/05/19 :  15:54:26  Show Profile Send classe a Private Message  Reply
det kan du skriva upp hembyggt ska det va
det får bli olja på mina burkar också
cittran etsa nu så vi får spela

18 ska de va.
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/05/19 :  16:10:10  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Ja, du e allt en hejare på snyggt träarbete!

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Go to Top of Page

HNK
Member

278 Posts

Posted - 2007/05/19 :  16:14:46  Show Profile Send HNK a Private Message  Reply
oljan var riktigt snygg, var kan man köpa den?
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2007/05/19 :  19:04:00  Show Profile Send cittroman a Private Message  Reply
quote:
cittran etsa nu så vi får spela


Jag kan etsa medans du bygger.

En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

classe
Member

1625 Posts

Posted - 2007/05/19 :  21:47:19  Show Profile Send classe a Private Message  Reply
har slipning och lite fanering o såklart oljning kvar, sen ska vi spela.

18 ska de va.
Go to Top of Page

classe
Member

1625 Posts

Posted - 2007/05/23 :  18:32:04  Show Profile Send classe a Private Message  Reply
så här blir det färdiga resultatet





18 ska de va.
Go to Top of Page

Char-Lee
Starting Member

37 Posts

Posted - 2007/05/23 :  21:30:39  Show Profile Send Char-Lee a Private Message  Reply
One of a kind!!! technics och forsell :) här sitter det inte fast inte...

ruggigt sweet!

inte ett moln på himlen idag
Go to Top of Page

Char-Lee
Starting Member

37 Posts

Posted - 2007/05/23 :  21:32:23  Show Profile Send Char-Lee a Private Message  Reply
fan vad städat det var då.. vem är det hos? hahahha

inte ett moln på himlen idag
Go to Top of Page

HNK
Member

278 Posts

Posted - 2007/05/23 :  22:00:25  Show Profile Send HNK a Private Message  Reply
skitsnygg!
Go to Top of Page

time
Harry-vinnare 2004

2637 Posts

Posted - 2007/05/24 :  15:23:20  Show Profile Send time a Private Message  Reply
Hmpf... det är faktiskt hemma hos mig, tro det eller ej Jag har fixat hyllor till allt kul som stått på golvet och dammat...
Jag har fått backning av Kvinnan som tyckte det såg lite otrivsamt ut för att vara ett lyssningsrum, jag höll med och gjorde en resa till IKEA En massa skivor kom fram ur högarna så det hade sina fördelar förutom det uppenbara.

Lämnat forumet
Go to Top of Page

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2007/05/24 :  15:58:28  Show Profile Send guy gadbois a Private Message  Reply
Snyggt arbete!

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

time
Harry-vinnare 2004

2637 Posts

Posted - 2007/05/24 :  17:24:18  Show Profile Send time a Private Message  Reply
Ja hade jag haft en svans så hade jag viftat med den !

Lämnat forumet
Go to Top of Page

classe
Member

1625 Posts

Posted - 2007/05/24 :  19:14:01  Show Profile Send classe a Private Message  Reply
quote:
Ja hade jag haft en svans så hade jag viftat med den !


varse god vifta på så jag får lyssna

18 ska de va.
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2007/06/11 :  19:39:50  Show Profile Send cittroman a Private Message  Reply
Jag hälsade på griniga gubben och jag kan säga att plinten ser ännu bättre ut i verkligheten.
I väntan på att bildarkivet kommer igång så kan ni dregla över denna bild.


En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2007/06/11 :  21:36:45  Show Profile Send cittroman a Private Message  Reply
En teaser.


En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2007/06/15 :  22:33:00  Show Profile Send cittroman a Private Message  Reply
Vi fortsätter.


En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

Jan I
Member

448 Posts

Posted - 2007/06/16 :  00:33:14  Show Profile Send Jan I a Private Message  Reply
WOW den var lekker
Er det en DIY sak eller?
Dette vekket MÅ HA BEGJÆRET hos meg
Mvh Jan I

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=61202
Go to Top of Page

time
Harry-vinnare 2004

2637 Posts

Posted - 2007/06/16 :  15:42:45  Show Profile Send time a Private Message  Reply
Jan, nej det är en Forsellarm, lite "guldig" kanske men bra

Lämnat forumet
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2007/06/16 :  15:53:57  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Snyggt!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Jan I
Member

448 Posts

Posted - 2007/06/16 :  16:45:06  Show Profile Send Jan I a Private Message  Reply
More pictures required
Fra alle kanter

Mvh Jan I

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=61202
Go to Top of Page

time
Harry-vinnare 2004

2637 Posts

Posted - 2007/06/16 :  16:50:35  Show Profile Send time a Private Message  Reply
Cittromannen är Fotografen, jag är en aning begränsad när det gäller den biten ( minst sagt) Han har säkert fler bilder, förslag på layout mottages... funderar på två armar för att slippa slita på Söndagspickupen

Lämnat forumet
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000