HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Antique Sound Lab
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2007/04/14 :  19:12:08  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
vi har allvarligt dåligt utbud på hörlursförstärkare här! fick reda på först idag att Antique Sound Lab gör lurstärkare, är det nån som vet var man kan köpa, ny eller beg i Europa?

dom ska tydligen va bra match med Beyerdynamic DT800, är väldigt sugen på att testa den kombon.

Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2007/04/17 :  17:12:57  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
nävermind. jag köpte en annan hörlursförstärkare.

Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2007/04/17 :  17:32:17  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Audioconcept.se tog in Antique innan, kolla med dom.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

JonasY
Member

1019 Posts

Posted - 2007/04/22 :  00:21:55  Show Profile Send JonasY a Private Message  Reply
Har en Antique Sound Lab MG OTL 32 + ett par DT880, köpte den hos Audioconcept. Låter mycket bra i mina öron! Beroende på var du bor kanske det går att ordna en provlyssning (är dock bortrest till 29/5)?

Music Streamer+ > Musical Fidelity A1 > Ino Audio pIP
Go to Top of Page

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2007/04/22 :  11:07:36  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
tack Jonas, men jag köpte en annan hörlursförstärkare. därmed inte sagt att jag fortfarande vill provlyssna :-)

Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000