HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 Nytt lösenord till knaak??
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

sumo
Member

215 Posts

Posted - 2007/03/23 :  16:29:57  Show Profile Send sumo a Private Message  Reply
Tänkte visa ett par bilder.
Hur gör man nu????

//Sumo

sumo
Member

215 Posts

Posted - 2007/03/23 :  16:51:29  Show Profile Send sumo a Private Message  Reply
Läste tråden om knaak som hastigast.
Verkar som det just nu inte går att lägga in bilder.
Jaja man får väl hitta på ngt annat då.

//Sumo
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2007/03/23 :  16:52:23  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Flyttar tråden till rätt ställe.

Vidare:
Knaak är död, länge leve bildarkiv.hififorum.nu, dvs samma server har fått ny adress.
Se: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=59517

I övrigt är det ju svårt att svara på frågan eftersom du inte talar om vad problemet är?

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

sumo
Member

215 Posts

Posted - 2007/03/23 :  18:18:57  Show Profile Send sumo a Private Message  Reply
Såg den nya adressen.
Så nu är problemet, vad är det för lösenord.
Jag har bytt dator så det är väck.

//Sumo
Go to Top of Page

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2007/03/23 :  18:20:23  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message  Reply
Nja, vet inte om det bara är jag som är trög, men jag vet inte riktigt hur jag skall lägga upp bilder till HIFI-forum längre.

Försökte följa tidigare instruktioner, men eftersom knaak har gått hem, så kanske det blir en annan variant?

En liten förklaring hur man går till väga kanske inte vore så dumt?

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor
Go to Top of Page

sumo
Member

215 Posts

Posted - 2007/03/23 :  18:27:45  Show Profile Send sumo a Private Message  Reply
Nää jag är nog också trög
Hittade mina bilder i bildarkivet, bytte http mot ftp det frågades efter ett lösenord, eftersom jag bytt dator är det borta, jaja bytt hjärna också
Hade för mig att lösenordet var "musik"

//Sumo

Edited by - sumo on 2007/03/23 18:29:34
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2007/03/23 :  18:37:22  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

quote:
En liten förklaring hur man går till väga kanske inte vore så dumt?


Ja, det får vi nog fixa till. Nu har jag uppdaterat allt utom bilderna i vår nedladdningsartikel. http://www.hififorum.nu/artiklar/knaakdownload/knaak.htm

Allt i den artikeln är riktigt förutom att alla referenser där det fortfarande står "hififorum.knaak.dk" skall bytas mot "bildarkiv.hififorum.nu".

Zalve uppdaterar säkert bilderna om ett tag så att de skall stämma också.

Sumo, skicka ett PM till brewitz så fixar han ett nytt password för dig

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2007/03/23 :  18:37:44  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message  Reply
Musik var lösenordet, men jag finns inte kvar någonstans, förmodligen pga att jag inte lagt upp en bild sedan förra årtusendet.

Nå, och likväl, jag vet inte hur man skall göra.

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2007/03/23 :  20:18:07  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Musikkontot har tagits bort: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=56431&SearchTerms=knaak

Snacka med Brewitz så fixar han ett konto till dig.

ED: fel av mig

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2007/03/23 :  20:54:16  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Ni kämpar tappert även en fredagkväll
Låt oss alla ha tålamod.
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2007/03/23 :  22:24:48  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
hififorum/musik finns kvar men inte länge till. Som nämnts tidigare, skicka PM till mig så fixar jag ett konto.
Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2007/03/25 :  03:19:29  Show Profile Send Merkurius a Private Message  Reply
När knaak är borta kommer jag inte åt mina bilder eller min mapp, är detta något som kommer att lösas eller måste jag göra något manuellt?
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2007/03/25 :  08:50:39  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
Merkurius har nu kommit in
Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2007/03/26 :  12:26:35  Show Profile Send Merkurius a Private Message  Reply
Jo, nu har jag kommit in men funderar lite på alla de bilder man lagt ut på nätet. Man måste alltså manuellt gå igenom alla bilder för att ändra dessa till bildarkiv.hififorum.nu Sicket jobb som ligger framför en
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/03/26 :  12:33:18  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Alla länkar på Hififorum.nu kommer att fixas automatisk, så du slipper allt det jobbet Merkurius.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2007/03/26 :  12:37:37  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
Länkarna på HF kommer att fixas, just nu återstår en del arbete de arkiverade trådarna.
De som länkat till knaak-bilder på andra forum har lite jobb framför sig.
Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2007/03/26 :  12:37:46  Show Profile Send Merkurius a Private Message  Reply
quote:
Alla länkar på Hififorum.nu kommer att fixas automatisk, så du slipper allt det jobbet Merkurius


Precis, då är det bara alla andra forum
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000