En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
C_in+ resp C_in- är nog avkopplingskondensatorer för DRV-chipet.C_in1 och C_in2 är nog ingångskondensatorer. C_inS är nog någon form av kondensatorbank för strömförsörjningen. C_reg1 och C_reg2 är glättning iomed att dom sitter mellan dioderna och regulatorerna.
C_in+/- kanske 10-100uF/25V eller dylikt. c_in1 och 2 är iof skumt om det skulle vara ingångskondensatorer iomed att du inte har någon resistor som sätter en "fast" resistans. Och sen sitter det jättestora kondensatorer vid varje kanal... Får det inte att gå ihop riktigt. Ska kolla lite mer C_reg1/2 kan du ju ta vad du känner för, typ 1000uF eller nåt. Förbryllande att dom inte går ner i jorden utan är kopplade över +/- spänningarna. Hm. Du lär nog ha 50V typ om det där ska funka. Jag gillar inte att han inte har någon fast jordreferens i förhållande till spänningarna. Speciellt när han använder regulatorer som använder jorden...
Jo men dom där ser ut att vara uppbyggda med jordning av kondensatorerna. Nåja. Det funkar säkert. Regulatorerna är nog sånna som han tänkt sig. Men återigen hade jag sett kondensatorer från spänningarna efter regulatorn ner till jorden. Men som sagt, det funkar säkert.
Cin_s kanske 100uF minst 35V Cin1 Cin2 vettesjutton. Dom måste ju beräknas så att man får en tillräckligt låg -3dB punkt annars tappar man bas. Men ska man beräkna det måste man veta ingångsimpedansen. Och till det brukar man ha en resistor från signal till jord som bestämmer den. Det sitter ingen sån på kortet... Jag skulle säga att bygla över dom. Men först måste vi kolla upp om dom faktiskt ÄR ingångskondingar
Edit: Förresten det är ju två... Det måste vara något annat. Ska fundera lite.