Balance har haft stängt under hösten för ombyggnad och har nu smygöppnat igen. Den stora "Grand Reopening" beräknas ske under vecka 4 så David_Web och jag begav oss dit med kameran och öronen för att kolla in om det blivit bättre balans.
Vad har då skett? Den största ombyggnaden märks bara på detta (rent visuellt då)
Golvet i stora lyssningsrummet är ombyggt. Frågan är om detta har någon betydelse? Vi får väl se.
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Det som jag anser vara kanon med att man renoverar samt öppnar nya butiker runt om Svedalas långa land är att eventuellt intresset för bra samt bättre hifi ökar här.Det har verkligen legat långt ner i listan av intressenter mot våra grannar till o med tror jag.. FAST dom är hälften så många som vi... Och därmed även säljandet av saker så affärerna överlever och kan bilda nya intresserade..
Så verkligen roligt att se man VÅGAR sattsa som man gör...
Jönköping, ja det är ju inte längre bort än att det är farbart från stora staden då andan faller på, de verkar ju ha fyllt butiken med riktigt fint ljudgodis.
Är det bättre balans? Linn-folket skriker väl att nåt saknas, likaså Krell-folket. Men i vårt avlånga land går det tyvärr inte för handlarna att ta in alla märken som dom/vi skulle vilja.
Så en vettig balans som inte är statisk utan nya märken dyker upp ibland.