HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Bilder på Amazons prylar
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Amazon
fd. arne

490 Posts

Posted - 2007/01/07 :  00:59:16  Show Profile Send Amazon a Private Message  Reply
Slänger upp lite bilder på min lilla baslåda och mina högtalare jag köpte för ett tag sedan.

Ett par B&W Signature 805

Edited by - Amazon on 2007/10/03 13:50:18

Nykmark
Member

379 Posts

Posted - 2007/01/07 :  01:19:41  Show Profile Send Nykmark a Private Message  Reply
Det blev nog lite tokigt med bildlänkarna där.

Prova att skriv såhär t.ex: [*img]http://bildarkiv.hififorum.nu/arne/Stroker18.jpg[/img]

Ta bort * i [*img] så ska bilden visas korrekt!

Det är du som avgör om din anläggning låter bra!
Go to Top of Page

Amazon
fd. arne

490 Posts

Posted - 2007/01/07 :  01:35:56  Show Profile Send Amazon a Private Message  Reply
Hmm, jag ser inget fel på min dator?
Go to Top of Page

Mc Square
Member

3723 Posts

Posted - 2007/01/07 :  02:50:08  Show Profile  Visit Mc Square's Homepage Send Mc Square a Private Message  Reply
Dom är över max storleken men dom visas för mig.
Mozilla.

Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt...
-->Mitt system
EoJeud - A better snack!

"220 volt för att det kittlar så skönt"
Go to Top of Page

Nykmark
Member

379 Posts

Posted - 2007/01/07 :  09:52:55  Show Profile Send Nykmark a Private Message  Reply
Då är det nog min Opera browser som inte vill va med, sorry!

Det är du som avgör om din anläggning låter bra!
Go to Top of Page

Amazon
fd. arne

490 Posts

Posted - 2007/01/07 :  13:17:17  Show Profile Send Amazon a Private Message  Reply
Blev lite stora så jag gjorde om dom till länkar i stället.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/01/07 :  14:14:10  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Arne, jag flyttar denna till Medlemmarnas system. Du verkar inte ha nån tråd där.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Harlock
Member

114 Posts

Posted - 2007/01/07 :  14:35:20  Show Profile Send Harlock a Private Message  Reply
Väl uppbackade 805:or.
Får du strokern att spela ihop med dem eller är det en låda till bilen vi ser?
En bild på elektroniken vore ballt.
Go to Top of Page

Amazon
fd. arne

490 Posts

Posted - 2007/01/07 :  17:09:53  Show Profile Send Amazon a Private Message  Reply
Kör inte Strokern tillsammans med Signaturerna men det kanske man skulle pröva. Den brukar mest få spela på fester osv. Kör med ett 218 steg just nu och det gör sig inte lika bra på bild som signaturerna så jag orkade inte ta något kort på det. Kanske kommer bättre elektronik så småningom men det får duga så länge.
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7379 Posts

Posted - 2007/09/27 :  23:28:23  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Mycket snygga högtalare du har och välljudande.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

p-pan
Member

155 Posts

Posted - 2007/09/28 :  21:48:22  Show Profile Send p-pan a Private Message  Reply
Ahhh dom där kan jag aldrig se mig mätt på.

Kan vi inte få lite fler bilder...
Go to Top of Page

Amazon
fd. arne

490 Posts

Posted - 2007/10/03 :  13:38:44  Show Profile Send Amazon a Private Message  Reply
Har tyvärr inga fler bilder på Signature högtalarna och jag orkar nog inte plocka fram stativ o grejor igen Däremot så har jag några bilder på en ny Stroker bas jag har köpt. Kanske inte lika vacker och välljudande men det går i alla fall att få mycket bas om man slänger in den i en välgjord låda och kopplar in ett maffigt steg och då menar jag verkligen mycket

1600 Wrms kontinuerlig effekt, 96 dB känslighet 1W/1m och en vikt på över 18kg. Undrar vad jag ska göra med den, kanske blir en till låda någon gång skadar väl inte med dubbla 18"

Go to Top of Page

Hajfi
Member

531 Posts

Posted - 2007/10/03 :  16:02:18  Show Profile Send Hajfi a Private Message  Reply
Jag har en låda stående till en 18" stroker bas.
Den användes från början till ett Pa-system för filmen "jordbävningen" för en massa år sedan.
Detta forslades runt på olika biografer och en av dessa lådor har jag nu till min hemmabio.

Jag har en Pyle 18" bas i denna nu men vore kul att testa med en stroker då den är optimerad för denna.

Stereotypen
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000