Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Vi får väl se om hovfotografen vaknar och kan lägga ut några bilder idag. Om inte får ni vänta till efter jul för vi åker bort.
Lite mer info om anläggningen.
Övriga källor är en TEAC CD-spelare från förra milleniet. Squeezebox som normalt huserar i sovrummet.
I övrigt härskar Danskarna!!
NLE 17 RIAA NLE 11/19 pre (om jag inte blandar ihop siffrorna). LC Audio Zapsolute klass A till mellan/diskant LC Audio The End till Basarna Dynaudio D260 diskant Dynaudio 15W75 mellan Peerless HDS217 basar
Hehe...ja katten fick brottom iväg då ett spår med traktorljud spelades upp (High fidelitys skiva)...det är föresten jag som i min "diskreta klädsel" sitter å njuter i sweetspotten
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Fast jag tror att bilden togs när vi lyssnade på: "The Night Before Christmas - Stan Freberg" från "Have Yourself A Crazy Little Christmas" med "Stan Freberg , Yogi Yorgesson"
mayro: Det värsta är inte att jag glömde ta med dom...utan att jag till å med missade att jag hade glömt dom
Jag är tillbaka och oroad över min hälsa Inte för att jag ätit för mycket god julmat vilket jag naturligtvis gjort utan för att jag inte ens TÄNKT på forumet, medan jag varit borta
Det måste väl ändå vara ett allvarligt tecken på nåt
Då kan det vara bra att ha nån som ser efter en och ser till att man sköter sig
Äntligen har den intelligenta elektroniken intagit hemmet
Hur som helst, här kommer en till liten bild på vinylisen