HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 "om hififorum" delen.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/12/11 :  16:12:13  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Måste verkligen "om hififorum" ligga överst på sidan då man går in på "Al forums" ? Det är bara jobbigt att scrolla ner till text osv som man vill se.. Info osv söker man ju då man behöver den ändå oavsett om den ligger längst ner på sidan..


Så anser jag i varje fall.. Ev betyder det inget för er med stora skärmar där hela sidan kan ses. Eller som ser bra och inte behöver ha så stor tydlig bild vilket gör man ser en del bara...

Men för oss andra så är det endast enbart jobbigt att scrolla varenda gång man är tillbaks på forumsidan.


Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2006/12/11 16:13:16

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/12/11 :  16:32:00  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Bättre att gå in på http://www.hififorum.nu/forum/active.asp än "all topics" tycker jag.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

guldfisk
Semesterfirare

899 Posts

Posted - 2006/12/11 :  17:01:15  Show Profile  Visit guldfisk's Homepage Send guldfisk a Private Message  Reply
"Om hififorum..." hamnar överst där också.

...perspektiv...
.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2006/12/11 :  18:10:30  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Mayro, du har rätt. HiFiForum.nu är inte ett forum om mjukvarubuggar och forumet. Just nu är det en faslig aktivitet i detta forum eftersom vi håller på och fixar buggarna. Då det är klart kommer aktiviteten att bli låg här. Då kommer det inte att synas längre på Active topics.

Vi förstår att det tar en del av fokusen från HiFi'n just nu men hoppas samtidigt på förståelse.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/12/11 :  18:41:40  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply


Det förstod jag iofs.. Menar att det blir så nu.. Men även sedan kanske man kan ha foruminfo osv längst ner??? För det är ju en avdelning man söker sig till vid undringar. Så den behöver ju inte direkt ha synbarhet direkt överst kanske ...

Sedan viste jag inte man kunde trycka på activ topics ens.

Hua vilket datafreak man är va grabbar..



För övrigt verkar ert jobb gått rätt smärtfritt ändå.. Så stort grattis till er som gjort jobbet samt till oss deltagare här som kunnat i stort sett ostört debaterat o tittat på hifi.....

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.08 sekunder. Snitz Forums 2000