Author |
Topic |
Martin.M
Semesterfirare
3556 Posts |
Posted - 2006/12/16 : 21:15:34
|
Absolut, jag satt precis nyss nu en timme och lyssnade, där kom jag fram till följande lista över bästa inköp.
1. Helt ohotad utan någon som helst konkurens är ju Squeezeboxen. 2. Mina Strauss, för priset jag köpte dom. Svårslaget! 3. Här kommer nog Xindak-blocken tror jag. Om dom kommer låta ännu bättre om några veckor kan dom nog hoppa upp ett pinnhål. 4. Kommer Zebergen, hade jag bara kört 2-kanal skulle jag nog suttit nöjd med den faktiskt.
Sätter jag mig ner, drar på en skiva och blundar. Ja det är som meditation alltså, en timme säger bara * poff * så sitter man där med förnyade krafter.
Nu ser jag bara fram emot efter nyår, då kommer det sista på rummet att fixas till. Det kommer nog göra en hel del för ljudet också. |
admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert |
Edited by - Martin.M on 2006/12/16 21:32:40 |
|
|
qwert
Member
115 Posts |
|
Martin.M
Semesterfirare
3556 Posts |
Posted - 2007/01/16 : 22:16:37
|
Jag är väldigt nöjd! Dom låter bra i alla register, inga direkta planer på byten inom den närmaste framtiden.
Enda nackdelen då är ju värmen... riktigt varmt blir det.
Säg inte att det där försteget har theater passthrough bara... då kommer jag känna köptvång AB |
admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert |
|
|
kaffekoppen
Semesterfirare
1415 Posts |
Posted - 2007/01/18 : 17:32:04
|
Dom är vart fall snyggare än mitt steg :) |
Ordförande LTS- bättre och informativare hemsida utlovas! Jämför alltid själv - ingen annan har dina öron!
|
|
|
qwert
Member
115 Posts |
Posted - 2007/02/05 : 12:47:41
|
Ytterligare förbättringar? |
Hi-fi OCH musik |
|
|