HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Förlängningskabel för hörlurar?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

scoop
Starting Member

37 Posts

Posted - 2006/11/20 :  13:14:29  Show Profile Send scoop a Private Message  Reply
Har ett par Grado sr80 hörlurar som jag tänkte använda när jag lirar lite tv-spel o sånt och inte vill väcka hela huset, men då behöver jag en förlängningskabel... nån som kan tipsa om en prisvärd modell? Ljudmakarn säljer visserligen en från Grado själva, men dels är den 4,5 meter vilket är lite overkill och dels kostar den 350kr (jag gav 500kr för mina gradolurar beg, så att betala nästan lika mycket för en förlängningskabel känns lite onödigt)

Ska alltså inte finlyssna på hörlursförstärkare eller dylikt, å andra sidan bör jag kanske hålla mig borta från 29krs från Clas Ohlson också?

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2006/11/20 :  14:06:58  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
www.jam.se har schyssta priser på förlängning

5 meter för 79 eller något sådant, tror jag när jag köpte min.

jam finns i malmö
gbg
sthlm

och nätet

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

scoop
Starting Member

37 Posts

Posted - 2006/11/20 :  18:01:45  Show Profile Send scoop a Private Message  Reply
ok! men var är det för kvalitet då, en noname kabel säger mig inte så mkt
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2006/11/20 :  18:22:35  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
helt ok kvalitet använder den till mina AKg K 240 studio lurar

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

Magoo
Member

509 Posts

Posted - 2006/11/22 :  11:53:56  Show Profile Send Magoo a Private Message  Reply
Att snickra ihop en egen kan kanske vara ett alternativ.

comfortably numb
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000