Tur man håller sig till mer hanterbara storlekar på sina högtalare! Det är skönt med vänner....eller hur Ulf?
Har själv problem med ryggen så jag vet hur det är. Liksom Ulf är jag också ganska stor(1.90) och folk brukar säga:Du som är så stor o stark kan väl inte ha ont i ryggen!
Och igen så skall jag inga händelser gå i förväg och säga allt på en gång...Så hur saker o ting sedemera lät osv får vänta ett tag till..Men vi lirade självklart en del sedan....
Och som alla barn på julafton så slutar det ju så här då spänningen släpper efter paketen öppnats och man klämt o lekt med dom lite.och sedan allt blir lugnt
En trött men lycklig Ulf har somnat in framför sina nya "Bebisar" i sitt mysiga stereorum...
God natt Ulf... Syns i morgon för fortsättningen...
quote:Och som alla barn på julafton så slutar det ju så här då spänningen släpper efter paketen öppnats och man klämt o lekt med dom lite. Och sedan allt blir lugnt.
Hahaha, underbart! Du är en stor komiker mayro! Garvar så stolen knakar här!
Natti natti..
Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort)
Tack Bernt och ni andra som skriver.Det är roligt att ni uppskattar ulf´s nya grejor och "hur dom kom in" i hifirummet....
Jag vill be om ursäkt för att jag missar era inlägg lite under tiden man jobbar med bilderna o text. Men det är skoj att se era komentarer som ni avger efter hand man får tid att läsa själv perhört uppmuntrande faktiskt...
Av hänsyn till att det blir trådar ifrån mässan så har jag medvetet skyndat på lite nu så det inte skall "förstöra" för andra som säkert kommer lägga ner arbete med bilder o text ifrån Arken. Så lite är det också skäl till att man missar lite av inlägg i tråden också.
Lite synd om NN bara som inte är tyngst längre.. Men NN, Har man fyra av dina stackade så vinner du ju igen. Ulf KAN inte stacka sina utan att bygga taket uppåt ju.. Eller ta bort golvet och ha sina på undervåningen
Efter att i veckan skottat matjord här hemma..Burit in massa ved. Och nu som slut på veckan packat upp dessa monster till stora tunga högtalare ansåg Lena tydligen man "breddat" sig upptill för en gång skull.
Och för er goa gubbar här nere i eojued så skulle det visas att Stockholmarna hade bytt sida...Så självklart visas ju tillhörigheten upp tydligt o klart för 08órna...
OBS. Vecken vid armbågarna är INTE fett som hänger nu om ni tror det. Det är faktiskt veckans införskaffade muskelatur ni beskådar...