HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 TUUUUNNNGGG FÖRLOSSNING!!! Plus ett liten besök
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 9

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:58:09  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Muse.. Det blir värre.. tro mig..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Stickan
Member

1725 Posts

Posted - 2006/09/04 :  23:58:20  Show Profile Send Stickan a Private Message  Reply
Tur man håller sig till mer hanterbara storlekar på sina högtalare!
Det är skönt med vänner....eller hur Ulf?

Har själv problem med ryggen så jag vet hur det är.
Liksom Ulf är jag också ganska stor(1.90) och folk brukar säga:Du som är så stor o stark kan väl inte ha ont i ryggen!

Praktikant på "Radio TV Hörnan" i Malmö.
Go to Top of Page

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:01:31  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message  Reply
quote:
Det är skönt med vänner....
Det finns för få Mayro där ute..

Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort)
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:03:31  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Efter en sån här till..

Och en sån här till..

Så låg en till nyfödd på golvet hjälplöst utlämnad

eftersom den behövde lite sånt här..

Svettigt värre detta...

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2006/09/05 00:04:32
Go to Top of Page

Stickan
Member

1725 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:05:45  Show Profile Send Stickan a Private Message  Reply
Underbara bilder!!
Hoppas ni vet VAR de skall stå så ni slipper flytta dem igen!

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:11:09  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Tack grabbar..

Och med tanke på vin..hmm. ja man kan ju undra hur det är egentligen med nyckterheten ibland om man ser enbart till looken så att säga...

och sedan då denna

en snubbe som ser ut som "denna" hade jag inte ens släpt in ens..Än mindre vingla runt med lite högtalare inte

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:15:07  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Som ni ser så bländade jag Ulf´s fru med mitt charmanta utseende så brillorna kom fram..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:16:13  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message  Reply
Du hade mao hittat Rizzla vid det här laget?
Eller snuskar du dig i basreflexen?

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:19:52  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Snabbt in bakom och ansluta allt igen...

och självklart var mina telekablar med Highend skall highend ha ÖVERALLT..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:22:00  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Muse..
Du förstår ju att fotografen heter Lena.. Och kan dom hämnas så.. ja då gör dom ju det som du vet..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:27:39  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Så äntligen står vi där.....

njutande av denna synen......

Och igen så skall jag inga händelser gå i förväg och säga allt på en gång...Så hur saker o ting sedemera lät osv får vänta ett tag till..Men vi lirade självklart en del sedan....

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:31:35  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Och som alla barn på julafton så slutar det ju så här då spänningen släpper efter paketen öppnats och man klämt o lekt med dom lite.och sedan allt blir lugnt

En trött men lycklig Ulf har somnat in framför sina nya "Bebisar" i sitt mysiga stereorum...

God natt Ulf... Syns i morgon för fortsättningen...

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2006/09/05 00:33:26
Go to Top of Page

Stickan
Member

1725 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:41:37  Show Profile Send Stickan a Private Message  Reply
Natti natti.

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:50:30  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
NN skrev
quote:
Muse, du och jag har ju i alla fall trattar, det har varken Ulf eller Mayro. Hififåntrattar kanske då, men inte några trattar i högtalarna

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2006/09/05 :  00:59:14  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message  Reply
quote:
Och som alla barn på julafton så slutar det ju så här då spänningen släpper efter paketen öppnats och man klämt o lekt med dom lite. Och sedan allt blir lugnt.
Hahaha, underbart!
Du är en stor komiker mayro!
Garvar så stolen knakar här!

Natti natti..

Go to Top of Page

StefanL
Member

1020 Posts

Posted - 2006/09/05 :  07:06:05  Show Profile Send StefanL a Private Message  Reply
OT: Vad kostar ett par AA som Ulf har begagnat?

Sicka monster till högisar han skaffat!!

Medlem i eoJeud, HiFi-Skånes stolthet
Go to Top of Page

Musse80
Member

460 Posts

Posted - 2006/09/05 :  07:30:26  Show Profile Send Musse80 a Private Message  Reply
Är rummet stort nog att hantera dessa jättar?

A wolf in a sheep´s clothing...
Go to Top of Page

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2006/09/05 :  08:23:00  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
Det där är vad jag kallar HÖG-talare

Visst är det kul att se på när andra jobbar och sliter?

Kul reportage Mayro och Grattis Ulf till den lyckade "nedkomsten".

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/09/05 :  10:10:12  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message  Reply
och jag som tyckte att mina var rätt stora

Artphotography
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/09/05 :  10:12:20  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Kul reportage! När det gäller humoristiska inslag så får jag nog säga att Mayro är svårslagen här på forumet.

Ser ut som ni hade eldstrid i stereorummet och Mayro tar skydd. Det där var verkligen STOOOORA högtalare.

Men - OJOJOJ! De här glasögonen var det grymmaste jag sett på länge. Var kan jag köpa såna?

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  12:53:19  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Tack Bernt och ni andra som skriver.Det är roligt att ni uppskattar ulf´s nya grejor och "hur dom kom in" i hifirummet....

Jag vill be om ursäkt för att jag missar era inlägg lite under tiden man jobbar med bilderna o text. Men det är skoj att se era komentarer som ni avger efter hand man får tid att läsa själv perhört uppmuntrande faktiskt...

Av hänsyn till att det blir trådar ifrån mässan så har jag medvetet skyndat på lite nu så det inte skall "förstöra" för andra som säkert kommer lägga ner arbete med bilder o text ifrån Arken. Så lite är det också skäl till att man missar lite av inlägg i tråden också.

Lite synd om NN bara som inte är tyngst längre.. Men NN, Har man fyra av dina stackade så vinner du ju igen. Ulf KAN inte stacka sina utan att bygga taket uppåt ju.. Eller ta bort golvet och ha sina på undervåningen

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2006/09/05 12:58:51
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  13:00:48  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Så var det morgon igen. Och Ulf hade vaknat till. Kvällens skivor skulle ställas tillbaks igen innan nästa etapp skulle påbörjas...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  13:03:30  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Efter att i veckan skottat matjord här hemma..Burit in massa ved. Och nu som slut på veckan packat upp dessa monster till stora tunga högtalare ansåg Lena tydligen man "breddat" sig upptill för en gång skull.

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  13:07:02  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Och för er goa gubbar här nere i eojued så skulle det visas att Stockholmarna hade bytt sida...Så självklart visas ju tillhörigheten upp tydligt o klart för 08órna...

OBS. Vecken vid armbågarna är INTE fett som hänger nu om ni tror det. Det är faktiskt veckans införskaffade muskelatur ni beskådar...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/09/05 :  13:08:18  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Ulf blev så inspirerad så han gick även han med i den skånska skaran glada raggare...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
Page: of 9 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000