Möjligt att svavel gasar som f-n när det är träffar och annat... men jag tycker det tar tid med bildtrådarna
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Jo ni har ju LD (Likadan / tvilling) i gruppen så....
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
Är det samma storlek runt om på B&W högtalarna ? Att man har ett par rejäla golvare tillsammans med en mer normal center brukar inte bli nått vidare så här måste ju klangmatchningen vara perfekt
Ja bästa sättet att lyssna hur det låter är ju att vända sig om eller hur? Men det var ävertygande. Tifosi om du vill ge bort det hela vet du vart jag bor va???? Lovar att jag ska diska åt dig!
Angående B&W-centern så hamnade den där p.g.a. att jag tyckte det var synd att bara ha den i garderoben eller så plus att Onkyon har 6 kanaler. Dessvärre låter den inte så roligt. Men det är ju bara en knapptryckning som behövs för att koppla in och ur den.
quote:Angående B&W-centern så hamnade den där p.g.a. att jag tyckte det var synd att bara ha den i garderoben eller så plus att Onkyon har 6 kanaler. Dessvärre låter den inte så roligt. Men det är ju bara en knapptryckning som behövs för att koppla in och ur den.
Såg det nu att den var av det mindre formatet. Vad för skivspelare är det ?
Det är en Project Debut II. Inget vrålhäftigt precis. Funderar dock på att byta nål till nått bättre. Köpte den egentligen bara för att kunna lyssna på farsan alla gamla skivor. Äger själv inte en enda vinyl.
Instämmer med jerico..ett tack till hovfotografen. Hade jag fotograferat vet man inte hur det hade gått...
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor