HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Återbesök hos Mr X - Ursäkt
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Bunkert
Member

769 Posts

Posted - 2006/04/14 :  12:34:26  Show Profile  Visit Bunkert's Homepage Send Bunkert a Private Message  Reply
Förlåt mig för mitt rödfärgade överilade inlägg i tråden "Återbesök hos Mr X".
Efter som tråden är låst så lägger jag in min ursäkt här.

Jag inser nu någonting som jag i och för sig visste innan. (Men insikt är ju en färskvara). Bästa medicin mot de som bråkar (de som jag i inlägget kallade för fjantarna) är att låta deras kommentarer rinna av som vatten. Att inte bry sig om de som retas tills de slutar på eget initiativ.

Jag var så entusiastisk över tråden "Återbesök hos Mr X". Plötsligt så upphör den pga... ni vet. Det hettade till, ett överilat inlägg skrevs. Här kommer ursäkten.

Bunkert

Mc Square
Member

3723 Posts

Posted - 2006/04/14 :  13:58:21  Show Profile  Visit Mc Square's Homepage Send Mc Square a Private Message  Reply
Jag förstår dig...det var en unik tråd,men ibland kan man inte hindra sig om man blir lurad/bestulen.

Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt...
-->Mitt system
EoJeud - A better snack!

"220 volt för att det kittlar så skönt"
Go to Top of Page

Bunkert
Member

769 Posts

Posted - 2006/04/17 :  23:22:35  Show Profile  Visit Bunkert's Homepage Send Bunkert a Private Message  Reply
Please Mr X! Vi vill se mer av ditt hem! Tråden var en stor inspirationskälla.

Suveränt berättat av Akkelis Audio.

Någon som håller med och vill se mer av bildreportaget?
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/04/17 :  23:25:06  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Yep
Bilder o text vill vi ha !

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/04/18 :  15:02:53  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Ja!!!
Öppna gärna tråden och fortsätt tråden AA och mr x...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2006/04/18 :  16:01:27  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message  Reply
Tyvärr blir det nog ingen avslutning på Mr.X tråden. Pratade med honom i helgen och han tycker att det får vara bra som det är.


www.akkelisaudio.com
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/04/18 :  16:04:10  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Jag förstår honom,men samtidigt är det synd att vi inte får se en fortsättning.

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

Bunkert
Member

769 Posts

Posted - 2006/04/18 :  16:37:52  Show Profile  Visit Bunkert's Homepage Send Bunkert a Private Message  Reply
quote:
Tyvärr blir det nog ingen avslutning på Mr.X tråden. Pratade med honom i helgen och han tycker att det får vara bra som det är.

Det är som sagt mycket bra som det är - Hemma hos Mr X.

En exemplarisk uppställning.

Hade gärna sett mer.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000