Tyvärr kom inte den person som skulle tagit med den och det fanns inte plats (bokstavligen) i den bil som passerade Göteborg. Det hade varit intressant att se hur den spelade tillsammans med Compact XZ-5 och XZ-1.
Edit: Tusan också...allt snack om mat gjorde mig ju hungrig
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Håller med. Vi får be de som bevisligen lyssnade på de setuper som hade fixats fram. Själv for jag runt som en tetting och fick inte tid till provlyssning.
Något lite lyssnade jag på Original 2008F-CD:n och Norh-försteget som imponerade på mig som riktiga hifi-produkter.
It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Vad skoj denna trädd bumpades upp.. Ni får gärna göra om en liknande träff grabbar.. Man blev riktigt sugen att göra en "jämshögsträff igen då man såg dessa bilder på allt folk och alla apparater..