HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Världsbäst i Linköping...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

christopher
Member

561 Posts

Posted - 2006/04/07 :  21:11:31  Show Profile Send christopher a Private Message  Reply
NU kommer det några bilder, lite tålamod...

Liten detalj på dom mycket vackra trä föterna.

Imorgon blir det högtalare

An idea which isn't considered to be dangerous is not worst being call an idea
Go to Top of Page

christopher
Member

561 Posts

Posted - 2006/04/09 :  13:55:23  Show Profile Send christopher a Private Message  Reply
Och dessa trevliga slusteg spelade på....

Go to Top of Page

Gustaf
Member

398 Posts

Posted - 2006/04/09 :  18:02:49  Show Profile Send Gustaf a Private Message  Reply
Egglestonworks Andra?

Edited by - Gustaf on 2006/04/09 18:03:56
Go to Top of Page

10
Member

732 Posts

Posted - 2006/04/09 :  22:06:48  Show Profile Send 10 a Private Message  Reply
Med tanke på slutstegen och hur många par som sålts i Sverige, kan nog de flesta gissa vem vi är hemma hos!
Go to Top of Page

Hornta
Member

1107 Posts

Posted - 2006/04/09 :  22:25:56  Show Profile Send Hornta a Private Message  Reply
Jag vet

Stereon: DIY: Synergy Horn + 15" baslåda | Anaview AMS1000 och ALC0180 | MiniDSP | Emotiva UMC-200 | AppleTV 4 | Rega P3 | Energy-transformers Vibb-eaters
Cyklar: Speciallzied Enduro 29/6fattie Elite 2017 w/ lyrik 180mm | Specialized Stumpjumper FSR 26" EVO w/ pike 160mm & monarch+ 150mm
Minhembio: http://www.minhembio.com/mikaelhornqvist/
Go to Top of Page

n1o_0
Member

200 Posts

Posted - 2006/04/09 :  22:40:49  Show Profile Send n1o_0 a Private Message  Reply
jag tror jag vågar säga att jag vet jag också
Go to Top of Page

christopher
Member

561 Posts

Posted - 2006/04/12 :  08:19:09  Show Profile Send christopher a Private Message  Reply
Jag tror att många har förståt att detta är hemma oss Thomas från Teoism, http://www.teoism.se/ för kontakt info. Högtalarna är mycket väll EggelstonWorks Andra, men detta är den nyaste versionen, Andra II. Mer spec finns på http://www.egglestonworks.com/andra2.htm

Detta är en riktig läkerbit, dom ser mycket bättre ut irl en på bild, men nu kommer ett par bilder på dom.

Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2006/09/28 :  18:37:38  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Tar det slut här , kan du inte berätta lite om hur systemet spelade.

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

Klingan
Nerikes Audiofiler

890 Posts

Posted - 2006/09/28 :  20:56:44  Show Profile Send Klingan a Private Message  Reply
Ja, lite lyssnings intryck vore kul!
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/09/28 :  21:09:27  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Precis !

Man kan ju inte bara avsluta en tråd så där rätt upp o ner

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

christopher
Member

561 Posts

Posted - 2006/09/28 :  21:34:30  Show Profile Send christopher a Private Message  Reply
Sorry om det tog slut lite fort.

Lysnings intryckt, vad skall man säga, det lätt bra men rummet skulle behövas lite anpassning tror jag.

Mycket dynamiskt, kan gå mycket mycket djup i bass registret.
Allt i detta sytem var nytt för mig så det är svårt att säja vad det va som var så bra med det...kanske rent av är allt som var så bra. Om man skall sammanfatta så skulle jag utan tvekan tagitmed mig allt hem om jag hade råd.

Allt var lungt när man spelade, man kan säja att dessa två monster monoblock inte hade några problem som helst med högtalarna.

Vi lysnnade på mycket varierat musik, och tiden bara gick, så jag blev kvar 3 timmar, det var svårt att gå där ifrån.

Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000