HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 En afton full med härligt eoJEUD både uppe o nere
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2006/04/02 :  21:26:03  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply
Centern ser ut som en golvare lagd på flatan.

quote:
Att dessa bilder blev rätt åt skogen får jag skylla på PAC
Jag skulle annars gissa att single malten hade större inverkan än PAC .

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/04/02 :  21:38:17  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Klart det var mini och inte micro.
Det är klart läckert iaf.
En bioanläggning som jag själv skulle sitta VÄL nöjd med som huvudanläggning...

Äsch, ingen vinst på den där trisslotten heller....Nåja en dag blir det min tur

Tack JMLab, för att du tog emot fotografen, EAR och Audionet och visade upp "rummen"

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

JMlab
Member

595 Posts

Posted - 2006/04/02 :  21:45:36  Show Profile Send JMlab a Private Message  Reply
Jo visst var Pacs reportage inspirerande,dvs jag målade hela rummet i blått såväl väggar som tak.Det strular till det när man försöker fota
det är nästan omöjligt att inte få blåstick i bilderna stackars Johan,
men jag tycker ändå att du har trollat bra med knäna.
calle jr:
Du är inte helt fel på det Focal började med centern en "liten nättsak"
som bla innehåller 10"bas.Numera finns L+R som faktiskt är stativare i Utopia BE serien som väger in på närmare 40 kg!!
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/04/02 :  22:52:58  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Bakkanalen glömde jag bort men jag var så fustrerad av att klockan var mycket o att det var närapå omöjligt att plåta. Så vi lyssnade på Clapton istället

Jag har en sista bild att visa. Medans jag kröp runt på golvet för att hitta bra vinklar stötte jag på det här.

Jag frågade om han nu inte hade gått ett steg förlångt i strävan efter välljud Det var en present från hans bror , en gåva till en som redan har "allt" man kan tänka sig. Retar alltid nån sa JmLab

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

JMlab
Member

595 Posts

Posted - 2006/04/03 :  10:21:04  Show Profile Send JMlab a Private Message  Reply
Zalve:Trist med trisslotten!
Det är ingen större uppofring att ha de trevliga pågarna på
besök,vi brukar ha det förbaskat trevligt tillsammans
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000