Stackars Tobbe, har du inte tinat ännu ..... ja menar för de e ju inga bilder !!
//W
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
Japp. Wolfgang...Du såg..du vann..Du får äran att komma ner och försöka lyfta den på en arm..
Och en bilderbok så man klarar att montera följer med.. Detta jobb tog TIIIIID kan jag säga..Och man måste vara tre st för att fixa det.. I alla fall två är fasiken ett krav..
Jag kan tillägga att till skillnad ifrån ikeagrejor så var det extra skruvar osv medskickat. Så det saknades INTE som brukligt är skruvar på slutet..
Och vi skall inte tala om finish.. Den är så hög så man baxnar... Inget snålande här inte.. Utan marmorskivorna är lika vackra på ALLA sidor..!!!!! Inget att undersidorna är obearbetade inte..Nope.. Lika fina överallt..
mayros nya lär väl vara några klasser över de "gamla" Lafolia i ljudkvalitet, dessa nya kostar väl en bit strax över 100.000? 15.000 dollar/par enligt deras hemsida...de gamla kostade väl en bit under den magiska gränsen 100k ("vansinnighetsgränsen")?
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/