HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Paus från byggandet med paketöppning
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/09 :  21:38:26  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Dom ringde från bussgods idag och sa dom förlösande orden "det har kommit ett paket till dig"
Nu så ligger det på köksgolvet och bara riktigt längar efter att bli öppnat

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/09 :  21:48:58  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Ja vi sprättar väl upp den lille skiten när vi ändå håller på

Undrar vad som gömmer sig där under?

controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/03/09 :  22:08:23  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

T

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/09 :  22:09:52  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
T ???

Go to Top of Page

ninja
Member

2476 Posts

Posted - 2006/03/09 :  22:12:15  Show Profile Send ninja a Private Message  Reply
PhonoBox

Made in SFRJ!
First they came;
HD 60 fps
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/09 :  22:17:24  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
En välpackad liten rackare.

Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/09 :  22:20:07  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Äntligen ute ur lådan

Go to Top of Page

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2006/03/09 :  22:23:05  Show Profile Send svejk a Private Message  Reply
Benschmark dac

pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/09 :  22:23:50  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Här kan man skönja det ninja redan listat ut,eller tjyvat i min mapp

En Muse !!

Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/09 :  22:42:41  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Visst är han söt den lille?
Nu återstår det roliga,nämligen provlyssnadet under helgen

Go to Top of Page

Egill
Member

376 Posts

Posted - 2006/03/09 :  22:58:17  Show Profile Send Egill a Private Message  Reply
gulligt att den är formad som en pickup

Vituð ér enn, eða hvað?
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/03/09 :  23:28:20  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
För både MC å MM.."timbre"..betyder "klang" va?....tjusig sak

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/09 :  23:40:17  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Ja visst är formen på den ganska orginell.
Timbre betyder nog klang eller något liknande tror jag, men det kan säkert någon som är mer bevandrad i vinylvärlden svara på.
Den är omkoppligsbar mellan mm och mc ja.
Köpte denna på vinst och förlust och helt ohörd.
Hade tänkt att bygga ett rör-riaa men tiden räcker ju aldrig till.
Skulle den mot förmodan låta illa så är det ju ett bra ämne för moddning

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/03/09 :  23:57:55  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

liten snygging det där...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/10 :  00:05:12  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Den påminner mig lite om en bensinmack med tak över pumparna

Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/10 :  00:21:55  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Vem tände ljuset så här sent?

Go to Top of Page

Hajfi
Member

531 Posts

Posted - 2006/03/10 :  07:35:41  Show Profile Send Hajfi a Private Message  Reply
Wow!
Vilken Cool grej!
En sån vill jag också ha!!!

Stereotypen
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/10 :  09:01:47  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Den har lika illblå lysdiod som på min förstärkare.
Den är iaf snygg att se på i all sin litenhet.

Go to Top of Page

Archelon
Member

86 Posts

Posted - 2006/03/10 :  11:15:57  Show Profile Send Archelon a Private Message  Reply
läckert! :)
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/10 :  13:59:16  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Jag har en liten undran angående mitt nyinköpta riaa-steg.
Hur uttalas MUSE?

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/03/10 :  14:02:53  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
"mjus" gissar jag..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2006/03/10 :  14:05:37  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message  Reply
Med blått mmm-ljus

/Jonas

Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/10 :  14:13:46  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Mus med J då alltså

Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/10 :  19:22:58  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Så där ja! Då har man fått en liten första lyssning på riaa:t också.

Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2006/03/10 :  21:00:09  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message  Reply
Men det lyssningsintrycket verkar du vara rädd om

/Jonas

Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/10 :  21:08:35  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Nja snarare skamsen

Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000