HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Empire M20 - rörförstärkta pc-högtalare
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

yngwie
Starting Member

42 Posts

Posted - 2006/02/26 :  10:42:00  Show Profile Send yngwie a Private Message  Reply
Hej!
Finns det någon här som provlyssnat dessa, eller hört några rykten?
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=310778

Det finns också ett 2.1-system från Empire med rörförstärkning, som säljs på komplett.

Vad tror ni?

Straub
Member

143 Posts

Posted - 2006/03/16 :  01:18:57  Show Profile Send Straub a Private Message  Reply
Jag har oxå spanat in dessa. Har inte hört ngt om dessa men med tanke på priset undrar jag om det inte är ngt lurt i vassen. Rörförstärkare är verkligen inte billiga, och att dessutom få "ett par högtalare på köpet" för under 4000 kr låter lite skumt tycker jag.
Go to Top of Page

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2006/03/17 :  08:15:29  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message  Reply
de finns uppställda på webhallen i sundbyberg för er som vill lyssna

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri
Go to Top of Page

Mattias S
Member

461 Posts

Posted - 2006/04/09 :  22:56:07  Show Profile Send Mattias S a Private Message  Reply
Inga konstigheter med dessa högtalare. Priset till trots. Tillverkade, som så mkt annat i kina och var en av de populära produkterna att importera under alla dessa gruppköp som florerade på diverse forum. Har för mig att dom t om var billigare än så vid direktimport.

yngwie: Kika på prisjakts forum. Där finns det nog nån som köpte dessa.

mvh // Mattias

Anläggning: imac 27" - Audirvana Plus - Supra usb cable - Resonessence Labs Concero HP DSD hörlursförstärkare / dac - B&W P7 Wireless
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000