HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 Nu Moddar vi T-Amp!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2006/02/21 :  00:20:24  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Måste säga att jag hade hoppats på lite mer. En ordentlig låda, en riktig nätdel. Lite så.
Men det detta var inte fel det heller.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2006/02/21 :  00:21:25  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Vemsom , det kommer var så säker

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

n1o_0
Member

200 Posts

Posted - 2006/02/21 :  00:48:47  Show Profile Send n1o_0 a Private Message  Reply
Precis som Snoop säger vemsom så kommer det

Denna första modd var dels till för att HiFi Norr ska få ta del av T-ampen (Vilket man inte kan göra rättvist utan ordentliga kontakter) och dels för att jag skulle få en bättre inblick i hur t-ampen är uppbyggd. Att bara fått jobba med den tidigare känner jag leder till att slutresultatet, med en riktig låda blir bättre

Så håll till godo, det kommer mera som man brukar säga

Edited by - n1o_0 on 2006/02/21 00:50:39
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2006/02/21 :  01:02:42  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Bra!

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

dadygee
Member

160 Posts

Posted - 2006/02/28 :  15:27:00  Show Profile Send dadygee a Private Message  Reply
Satte lödkolven i min t-amp i går.. övade att löda ytmonterat på en gammal diskettstation.
http://www.michael.mardis.com/sonic/stealth.htm
ska bara slänga på phono-kontakterna när jag får lite tid över.
Sedan åker den in i en låda.

"är det 60gig du har i fickan eller är du bara glad att se mig?"
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000