HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 HTPC
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

matsj
Member

937 Posts

Posted - 2006/02/11 :  19:38:06  Show Profile Send matsj a Private Message  Reply
E här någon som har en grym HTPC som är tyst o funkar utan strul.

mats

1W=115db.

Gemeni
Member

1162 Posts

Posted - 2006/02/11 :  20:06:43  Show Profile  Visit Gemeni's Homepage Send Gemeni a Private Message  Reply
Grym vet jag inte, men tyst är den, och fungerar utan strul gör den (om man bortser från det "vanliga" datastrulet"

Musik låter bäst på vinyl och i stereo

Go to Top of Page

regent8
Starting Member

14 Posts

Posted - 2006/02/12 :  10:51:34  Show Profile Send regent8 a Private Message  Reply
jag köpte en färdigbyggd. Den strular inte men är känslig för vilken källa det finns för bilden (analog kabeltv är ofta skräp). Sedan finns alltid mera att önska - men det är inte strul mera önskelista att fylla - t.ex. dubbla tuners, möjlighet att sätta en parabol på huset (vilket är helt fristående från HTPCn :-)

regent8
Go to Top of Page

Hardseq
Member

218 Posts

Posted - 2006/02/12 :  11:51:42  Show Profile Send Hardseq a Private Message  Reply
matsj: Att bygga en tyst htpc är relativt enkelt, fast aningen kostsamt. Enda källan till oljud är hårddisken vilket kan åtgärdas genom att streama via ett nätverk.

Min bil går fortare med handbromsen åtdragen. Vem du är att komma med dina "fakta" och påstå att min upplevelse är fel?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000