Mycket av de ekon jag haft tidigare har nu försvunnit tack vare skynket och alla mattor och täcken på golvet, tyvärr så ser det förjävligt ut och jag får itne ha så för min sambo
[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2] Moderator på Minhembio
Japp, det var absolut trevligt! Kul att lyssna på din moddade Denver. Det var också intressant att försöka labba med högtalarplacering och akustik även om vi vände uppochner på lägenheten. Det finns mycket att göra men jag tror att du kommer komma till rätta till slut, du har ju en HiFi-sökarsjäl.
Ja någon gång lär jag väll vägen ta slut hoppas jag , återigen tack för en underbart trevlig kväll med många roliga minnen. En eloge till Micke som var en otroligt trevlig och sympatiskt person.
[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2] Moderator på Minhembio
Man tackar för berömet! Jag får väl se till att återgälda dig med lite HiFi-spis vid tillfälle, den välkomnande känlsa du och din tjej utstrålade är värd mycket.