HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Bilder från Jämshög... the Forbidden City.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2006/02/21 :  01:05:11  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
---

Editerat då du redan skrivit.

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Edited by - Snoop on 2006/02/21 01:08:32
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/02/21 :  01:38:15  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

jadu wolfgang.. Att två puttesmå rör kunde göra sådan skillnad var som jag skrev en ren skär chock.. jag har hört rörbyten vid två tillfällen tidigare enbart..Och visst va det skillnader... både bättre o sämmre..

Men denna skillnad som detta gav var sjukt..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

kris69
Member

538 Posts

Posted - 2006/02/21 :  09:38:53  Show Profile Send kris69 a Private Message  Reply
Underbart Mayro
Nu har du ännu ett träsk att försjunka i, härligt. Jag har ju inte heller varit i rörträsket så jättelänge men vill ändå lite tillspetsat påstå att rör har lika stor betydelse för hifi som elden har haft för mänskligheten.

Tänk själv: sportlov, ostfrallor och varm choklad, rörglöd. Tänk om jag finge värma hela huset med klass A.

Grattis

" Vi borde prata mera om våra öron"
Go to Top of Page

jeppe72
Member

1492 Posts

Posted - 2006/02/21 :  19:30:40  Show Profile Send jeppe72 a Private Message  Reply
Ja, alltså det gick ju inte ens att prata med dig igår. Helt vimmelkantig var du! Skiva efter skiva in i släden och efter varje spårbyte/skivbyte ett nytt "det var som &%€"#€€//!!" LENA!! Kom hit och lyssna... hör du?? Vilket häng! Det var som !#€%€&%/!!!" Nu !#€#%&/%/ åker Julio i så ska vi se på...

J: Hallå, Tobbe är du kvar, HALLÅ!! va f... Jag tycker nog att Audioneten är en rätt bra först...

T: JA DJ#€%"!! Jeppe hör du genom telefonen... du måste höra, ojojoj!!!

J: Jag är rätt nöjd, det låter liks...

T: Ojojoj!!! LYSSNA!! Eva Cassidy, ojojoj, vilken röst!

och så vidare...

Där fick man fint vänta medan tonerna sjöng i andra änden och mina egna funderingar kring min anläggning fick liksom vänta lite.

Retro låter fint.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/02/21 :  22:51:26  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Jag befann mig i total chock ju

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2006/02/22 :  09:41:36  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message  Reply
Hahahaha, tack Jeppe för dagens garv!

Underbar iscensättning av en snurrig mayro..
Men det är ju så när man ringer till stollen:

Öhh, lyssna på det här..
LENA!! Kom och lyssna!
MILTON! Ge f-n i det där!
Öhh, vad sa´ru..?
LENA! Lyssna..
Öhh, vad sa´ru..?
Måste pissa, du får hänga med..

Haha, jag kan inte sluta garva!

I just love the guy!

Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort)
Go to Top of Page

jaejin
Member

923 Posts

Posted - 2006/02/22 :  09:48:19  Show Profile Send jaejin a Private Message  Reply
Klockrent muse.

Speciellt när han mitt i samtalet skriker; MILTON! Ge f-n i det där!
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2006/02/22 :  10:00:18  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Jaja .... där ser man Jämshögssjukan .... Tobbe du är för
Tänk er gubbar när han får vinylsvarven sen ......
Då får man väl inge vettigt ur "raggaren" överhuvudtaget!!

Wolfgang

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6799 Posts

Posted - 2006/02/22 :  10:13:38  Show Profile Send Bubbel a Private Message  Reply
Det verkar som om man får åka upp till honom och se till att han lugnar ner sig innan pumpen stannar ;)

/Anders

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page
Page: of 5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000