Author |
Topic |
Snoop
Medlem, HiFi Norr
4184 Posts |
Posted - 2006/02/21 : 01:05:11
|
---
Editerat då du redan skrivit. |
[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2] Moderator på Minhembio
|
Edited by - Snoop on 2006/02/21 01:08:32 |
|
|
mayro
Lämnat på egen begäran
10984 Posts |
Posted - 2006/02/21 : 01:38:15
|
jadu wolfgang.. Att två puttesmå rör kunde göra sådan skillnad var som jag skrev en ren skär chock.. jag har hört rörbyten vid två tillfällen tidigare enbart..Och visst va det skillnader... både bättre o sämmre..
Men denna skillnad som detta gav var sjukt.. |
Driver Mayros hifidagis
|
|
|
kris69
Member
538 Posts |
Posted - 2006/02/21 : 09:38:53
|
Underbart Mayro Nu har du ännu ett träsk att försjunka i, härligt. Jag har ju inte heller varit i rörträsket så jättelänge men vill ändå lite tillspetsat påstå att rör har lika stor betydelse för hifi som elden har haft för mänskligheten.
Tänk själv: sportlov, ostfrallor och varm choklad, rörglöd. Tänk om jag finge värma hela huset med klass A.
Grattis |
" Vi borde prata mera om våra öron" |
|
|
jeppe72
Member
1492 Posts |
Posted - 2006/02/21 : 19:30:40
|
Ja, alltså det gick ju inte ens att prata med dig igår. Helt vimmelkantig var du! Skiva efter skiva in i släden och efter varje spårbyte/skivbyte ett nytt "det var som &%€"#€€//!!" LENA!! Kom hit och lyssna... hör du?? Vilket häng! Det var som !#€%€&%/!!!" Nu !#€#%&/%/ åker Julio i så ska vi se på...
J: Hallå, Tobbe är du kvar, HALLÅ!! va f... Jag tycker nog att Audioneten är en rätt bra först...
T: JA DJ#€%"!! Jeppe hör du genom telefonen... du måste höra, ojojoj!!!
J: Jag är rätt nöjd, det låter liks...
T: Ojojoj!!! LYSSNA!! Eva Cassidy, ojojoj, vilken röst!
och så vidare...
Där fick man fint vänta medan tonerna sjöng i andra änden och mina egna funderingar kring min anläggning fick liksom vänta lite. |
Retro låter fint. |
|
|
mayro
Lämnat på egen begäran
10984 Posts |
Posted - 2006/02/21 : 22:51:26
|
Jag befann mig i total chock ju |
Driver Mayros hifidagis
|
|
|
Muse
Member
1232 Posts |
Posted - 2006/02/22 : 09:41:36
|
Hahahaha, tack Jeppe för dagens garv!
Underbar iscensättning av en snurrig mayro.. Men det är ju så när man ringer till stollen:
Öhh, lyssna på det här.. LENA!! Kom och lyssna! MILTON! Ge f-n i det där! Öhh, vad sa´ru..? LENA! Lyssna.. Öhh, vad sa´ru..? Måste pissa, du får hänga med..
Haha, jag kan inte sluta garva!
I just love the guy! |
Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort) |
|
|
jaejin
Member
923 Posts |
Posted - 2006/02/22 : 09:48:19
|
Klockrent muse.
Speciellt när han mitt i samtalet skriker; MILTON! Ge f-n i det där!
|
|
|
Creative Audio
Member
2547 Posts |
Posted - 2006/02/22 : 10:00:18
|
Jaja .... där ser man Jämshögssjukan .... Tobbe du är för Tänk er gubbar när han får vinylsvarven sen ...... Då får man väl inge vettigt ur "raggaren" överhuvudtaget!!
Wolfgang |
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
http://www.creative-audio.se |
|
|
Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben
6799 Posts |
Posted - 2006/02/22 : 10:13:38
|
Det verkar som om man får åka upp till honom och se till att han lugnar ner sig innan pumpen stannar ;)
/Anders |
Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge. |
|
|
Topic |
|