HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 Tangband "Deja vu"
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

nusse
Member

345 Posts

Posted - 2006/01/21 :  00:05:07  Show Profile Send nusse a Private Message  Reply
Inte så mycket DIY (än så länge iaf men...)Efter att jag fått hem mina fina 3" tangband (W3-871S) igår, så fick jag idag en känsla av att jag sett dem tidigare. Plockade fram jättekartongen (logitech Z-680) som jag tog som option till ett datorpaket för ett par år sedan och som stått i en garderob i över ett år. Jodå det fanns vissa likheter.

Blev bara tvungen att skruva dän elementet. Den observante ser THX märkningen

Kan ev. vara de här.

http://www.partsexpress.com/pe/pshowdetl.cfm?&DID=7&Partnumber=264-814
Ska se om man kan hitta på nåt skoj. Ska iaf koppla in "THX-lådorna" imorgon och lyssna lite

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2006/01/21 :  01:24:38  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Stormodda! bygg nya lådor :)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Nicks
Member

1942 Posts

Posted - 2006/01/21 :  01:39:29  Show Profile Send Nicks a Private Message  Reply
En kompis har också ett logitech system, där sitter W3-871S i det systemet. Lycka till med byggandet!

Hihi. :)
Go to Top of Page

CarrotMan
Member

198 Posts

Posted - 2006/01/21 :  01:46:35  Show Profile Send CarrotMan a Private Message  Reply
Elementen i Logitech-högtalaren är troligen nån sorts OEM-enhed från TB byggat til Logitechs specifikation, men dom kan sagtens have data som är väldigt nära på en standard-TB


/U.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000