HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Hinken74:s anläggning En lyckad uppgradering?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2006/09/13 :  23:24:37  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply
quote:
Vilken söndag....?
Dagen för MÅNDAG MORRRRRON!

Det är inte en sittbänk som står bakom höger högtalare om någon tror det utan en Svanå V4 eller om det var V6:

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

Hinken74
Member

1102 Posts

Posted - 2006/09/13 :  23:36:32  Show Profile Send Hinken74 a Private Message  Reply
V6....

Mvh/Henrik
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Mitt system:
Von Schveikert db99,
Audio aero capitole Prestige SACD SE
Octave V70 samt strömrenare från Agile

Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2006/09/14 :  00:22:34  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Ja Gubbar, tack för en trevlig kväll ... kul med alla kablar att testa. De e bara synd att tiden går sååååå fort när man har roligt

Wolfgang

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

Hinken74
Member

1102 Posts

Posted - 2007/01/30 :  20:39:00  Show Profile Send Hinken74 a Private Message  Reply
Allt återställt i vardagsrummet. I nästa vecka flyttar jag och min käresta in i våran nya lägenhet i Lund. Hifi kommer lågprioteras ett tag framöver....

Mvh/Henrik
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Mitt system:
Von Schveikert db99,
Audio aero capitole Prestige SACD SE
Octave V70 samt strömrenare från Agile

Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000