Author |
Topic |
|
jerico
Member
1304 Posts |
Posted - 2005/10/11 : 17:21:17
|
Hittade en AVI från posten idag...
Det här var vad jag såg när jag öppnade lådan.
Efter det kom det lite sådant häringa... Vad man nu ska med en sådan knapp till...
Allt har ju en ovansida...
Och nått att tjonga in högtalarna i.
Nu till den stora frågan!!! Vad har Jerico handlat ohört bara för att det var kul |
Mitt system
Mera SVAVEL till folket! Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? |
Edited by - jerico on 2005/10/12 17:42:51 |
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben
8776 Posts |
Posted - 2005/10/11 : 17:28:25
|
My bet är en XTZ Class A100! |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
|
|
jerico
Member
1304 Posts |
Posted - 2005/10/11 : 17:31:55
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Helt rätt ztenlund!!!!
Men jag kan lova att den tutar bra.
Men den har inte tutats in än men det kommer. Man hör en klar skilnad när den går över till klass A. |
Mitt system
Mera SVAVEL till folket! Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? |
|
|
sampix
100.000-klubben
1808 Posts |
Posted - 2005/10/11 : 20:12:09
|
En vadå? |
kabelskitsnackare
|
|
|
jerico
Member
1304 Posts |
Posted - 2005/10/11 : 20:28:18
|
Så ser den ut på en halv färdig flexi hylla... (ska på ett par skapliga fötter men får vänta på det)
Men nackdelen med stärkaren är att man inte vill gå ifrån. Var tvungen att gå på föräldramöte
Vill bara sitta och mata skivor hela dagen och natten med för den delen. Ska leta fram ett RIAA här näst så jag får liv i min vinyl igen. Men det finns ju lite ritningar på ett gäng här så man kan kanske få fart på den snart...
Men nu ska jag NJUTA! |
Mitt system
|
|
Wacko
Member
210 Posts |
Posted - 2005/10/11 : 20:46:32
|
trevligt trevligt |
|
|
jerico
Member
1304 Posts |
Posted - 2005/10/11 : 21:09:42
|
Wacko du bor ju här i byn så det är bara att du kommer över så får du en "date" med en kinesiska... |
Mitt system
|
|
Wacko
Member
210 Posts |
Posted - 2005/10/11 : 22:31:36
|
jao tänkte göra det, så fort det lugnar ner sig på jobbet =) |
|
|
denada
Member
501 Posts |
Posted - 2005/10/12 : 10:16:34
|
Hmmmmm jag får nog planera in en liten resa till dig du Jerico...
Ska se om jag kan boka upp lite tid för det bara... det är ju lite bokat där med kåk/jobb/barn och egna stunder vid stereon... |
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
mitt system |
|
|
jerico
Member
1304 Posts |
Posted - 2005/10/12 : 17:25:01
|
Jag försöker skriva lite om vad jag tycker om denna lilla skapelse...
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=44029
Så kommer att hiva upp lite bilder (så fort min kamera vill ta lite bra bilder och inte bara sudd... Är en kass fotograf!!!!) här i bild tråden och texten i den andra... |
Mitt system
|
|
jerico
Member
1304 Posts |
Posted - 2005/10/12 : 17:49:43
|
Dålig bild men så ser den ut framifrån. Ville inte mojja om bilden så jag ber alla om ursäkt för att den är stor!! Har lite ont om lampor i vardagsrummet och kan inte använda blixt så ni får ta det som det är.
/jerico |
Mitt system
|
|
whiskyman
Member
3896 Posts |
Posted - 2005/10/28 : 17:39:33
|
Hej Jerico. Du har inte ett stativ till digitalkameran? Alternativt tag bilderna genom att ställa kameran på en stol. MvhKristofer |
|
|
jerico
Member
1304 Posts |
Posted - 2005/11/07 : 14:55:23
|
Nu har jag lyckats ta en bild på fjärren till.
Den är ganska gedigen bortsett ett glapp i "under plåten". Annars känns den väldigt trevlig.
Och nej jag har inte ett stativ till min kamera... Skiter i att skaffa ett utan ska köpa mig en BRA kamera istället. Den är inte så rolig alla lägen den jag har. Funkar ute i snön när man är ute men inte mycket mer. |
Mitt system
|
|
edison
N.A.udiophile
2529 Posts |
Posted - 2005/11/08 : 21:19:57
|
OT: Jerico, ALLA kameror behöver stativ om man vill fota SNYGGA bilder inne...annars måste du köra med separatblixt (= systemkamera)
Varför inte offra en hundring på ett lagom litet bordsstativ med en kulled på...jag lovar: du kommer aldrig i livet ångra det köpet!!!
Sen...det är klart...avslöjar du att du HAR ett sånt kommer trycket att öka på att fota å lägga upp bilder, hehe... |
SACD/DVD-Audio: Pioneer DV-575A / CD: Sony CDP-X3000ES / LP: H/K T60 & Ortofon OM40 > Vincent RIAA > ACURUS Line Pre L10 > slutsteg ACURUS A100 > > Högtalare: 'Projektbygge' "The Pretender", en stativare m Seas Excel 5" & SS 2905/9300 (Vilande: en fn trasig Edison60, samt högt.bygge med Seas Excel 8" (pappkon) & Scanspeak D9300) Nystartat bygge: SEAS 25F-EW bas + Scanspeak D2905/9300 diskant. Sluten låda på 33 liter, vilken skall bli aperiodiskt dämpad. |
|
|
jerico
Member
1304 Posts |
Posted - 2005/11/08 : 21:35:50
|
Det GÅR inte att få fast ett stativ på kameran jag har.... Om man nu inte.... Hmmmmmm Smält lim och en mutter???? |
Mitt system
|
|
|
Topic |
|