äch då ! är dom stora rören förstegsrör? villken miss. Jag tror inte att dom gamla rören är mycket att ha.. Jag fick dom av en kille som har kasserat dom. Men jag har kopplat in dom på en 6v trafo så dom glöder när man vill. Lådan är också misstänksammt liten för att vara ett rörsteg jämför med cdn. Dessutom väger den misstänksamt lite men det syns ju inte på bild.
Ljudnörd med rötterna i Jönköping men pluggar nu akustik i Göteborg.
Får man vara med? Jag är nyregistrerad men inte nyinflyttad. Har inte byggt något än, men det ligger ett par av peranders förstärkare här och väntar på att sättas ihop... Eller rättare sagt, väntar på att beställas komponenter till, latmasken, ni vet...
Visst vore det kul med en träff...jag har ju missat alla träffar hitintills...
Kan vi ha en träff under nån helgdag? (för trött när jag kommer från jobbet)
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Säkringen hade gått....har inte kollat vidare om det är nått fel som orsakat det hela..
Tack för att man fick komma å lyssna lite....synd bara att det blev just så lite...ibland vill det sig helt enkelt inte...folk stod nere i tvättstugan å undrade om dom verkligen inte kunde ta å nyttja min tvätt-tid..
Tackar både dig, Hasse å din sambo...samt övriga deltagare.