HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2007/07/05 :  18:38:43  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
dax att tända grillen o få lite mat i magen

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/07/05 :  19:58:24  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Mätt o belåten, dax att ta sista rycket

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2007/07/05 :  20:56:01  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Ringde J-lo idag. Don't call me that honey, please. I'm Jennifer, that's it. Okey... sorry. Sen lyfte jag luren och ringde Anastacia. Hon hade läst min blogg. I'm pregnant so don't write that kind of fatty-shit about me.

Jäkla tjat det ska vara på fruntimmer
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2007/07/05 :  21:18:31  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Lämpet kom idag! (handledarpappren har inte kommit. tror de tar fyra veckor till)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

ILLY
HiFitraktör

1325 Posts

Posted - 2007/07/06 :  00:30:21  Show Profile Send ILLY a Private Message  Reply
22.05
Hade repat med ett av banden. Kliver ut från replokalen och stänger dörren. I samma sekund inser jag att min nyckelknippa (replokalsnyckel, hemnyckel, jobbnyckel) ligger kvar därinne och att låset är av den sort som inte går att lämna upplåst.
"PISS!", skrek jag, eller möjligtvis något ännu fulare.
Ingen av de andra medlemmerna i bandet har någon nyckel, men vi är några band som delar lokalen, så det var ju bara att börja ringa runt och försöka lokalisera en nyckel. Underlättar inte direkt att folk börjat ta semester och lämna stan. Till slut fick jag tag på en kille som hade nyckel. Han bor ungefär 15 km från lokalen, vilket verkar okej bortsett från det faktum att jag cyklat. Efter en stund kom jag på att en jobbarkompis till mig bor alldeles nära vår replokal och att han har bil. Klockan har nu hunnit bli 22.40 och jag vet att han börjar 07.00 imorgon bitti. Kan jag med att ringa? Ja, det kunde jag och tre minuter senare satt jag i min kollegas bil.

Allt löste sig förvånansvärt smärtfritt, är nu hemma och alla nycklar befinner sig där de ska. Vilken himla tur det är att man har mobiltelefon och såna fantastiskt hjälpsamma vänner, när man råkat klanta till det!

Militant cyklist.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22016 Posts

Posted - 2007/07/06 :  07:50:43  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Goda vänner är ovärderliga! Vilken tur att det löste sig för dig Illy.

Nu är det dags för morgon-espresson.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Guru
Member

2782 Posts

Posted - 2007/07/06 :  11:23:56  Show Profile Send Guru a Private Message  Reply
Mer värdelöst vetande:

Fick 1500 i böter för fortkörning på 110 väg
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/07/06 :  11:36:36  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Sedär... Tur att man inte har bil så at man slipper hålla koll på sina hastigheter.

själv är man klar med halva lägenheten och ska börja flytta över grejer från andra halvan till första halvan så att jag kan börja med att riva en gips vägg och tapeter innan jag ska spackla och slipa inför tapetsering och målning. SEN är jag klar med min semesterunderhållning.

NÄ! vad säger jag,
Jag har ju hela semestern på mig att finjustera högtalarplacering

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/07/06 :  11:44:49  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
quote:
Mer värdelöst vetande:

Fick 1500 i böter för fortkörning på 110 väg

Guru: för att vara värdelöst vetande var det ovanligt väldefinierat värde...

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

acebowler
Member

1178 Posts

Posted - 2007/07/06 :  12:09:04  Show Profile Send acebowler a Private Message  Reply
Mr: GUru, borlängevägen??

GM 70SE Nu kör vi!!

Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/07/06 :  12:14:00  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Nu ska jag ta på mig regnkläder o fräsa vidare på våran RC bana sen ska jag köra in en motor i en inkörningsbänk

Wrooom wrooooooom

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

Guru
Member

2782 Posts

Posted - 2007/07/06 :  12:16:03  Show Profile Send Guru a Private Message  Reply
quote:
Mr: GUru, borlängevägen??

Japp. Måste dock tillägga att det var en väldigt trevlig konstapel från Falun som prutade en hel del på hastigheten
Go to Top of Page

Guru
Member

2782 Posts

Posted - 2007/07/06 :  12:16:48  Show Profile Send Guru a Private Message  Reply
quote:
Nu ska jag ta på mig regnkläder o fräsa vidare på våran RC bana sen ska jag köra in en motor i en inkörningsbänk

Låter bra, upp med lite bilder o Rc tråden sen :)
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/07/06 :  12:33:20  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Nu är det bara ett par timmar kvar

Sedan är det SEMESTER

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Kilgore
Member

1579 Posts

Posted - 2007/07/06 :  14:16:12  Show Profile Send Kilgore a Private Message  Reply
Hmm, undrar hur man tar sig hem från jobbet idag, tydligen är många vägar in till Malmö översvämmade idag.
tog ganska lång tid att hitta den väg som var öppen för trafik i morse, och det har bara fortsatt att regna :(

"I love the smell of fresh napalm in the morning"
/Lieutenant Colonel Bill Kilgore
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2007/07/06 :  15:52:31  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Jag kom inte ur Malmö först.
Tror dock inte det är så farligt om man inte kör E6an eller yttre ringleden.

ps. akta så du inte drunknar!!

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/07/06 :  17:46:08  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Inatt har jag sovit läääänge och gott :)

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2007/07/06 :  17:53:08  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Har precis varit och handlat MC-kläder.
Plånboken känns tämligen tom, men det är svårt och dumt att tumma med säkerheten.

// Min "läggning"
Go to Top of Page

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2007/07/06 :  19:06:04  Show Profile Send svejk a Private Message  Reply
Har på en kort stund dragit i mig biggaråer för 52 spänn, ett kärt ställe får troligen snart besök

pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/07/06 :  19:14:39  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Horror !!

Men gott är det !

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2007/07/06 :  19:22:54  Show Profile Send svejk a Private Message  Reply
Det var inte såååååå många kostade tydligen typ 80 spänn kilot.

pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

Gemeni
Member

1164 Posts

Posted - 2007/07/06 :  20:42:06  Show Profile  Visit Gemeni's Homepage Send Gemeni a Private Message  Reply
?

Musik låter bäst på vinyl och i stereo

Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8784 Posts

Posted - 2007/07/07 :  10:04:33  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Kaffet är urdrucket...

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/07/07 :  10:14:17  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
jobbar på det

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/07/07 :  10:29:20  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Håller med ztenlund...

Promenaddax!

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.15 sekunder. Snitz Forums 2000