HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/04/18 :  08:00:26  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Räcker i några timmar tills et blir dags för glass i L-ing

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Passerati
Member

3449 Posts

Posted - 2007/04/18 :  08:33:03  Show Profile Send Passerati a Private Message  Reply
Japp
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2007/04/18 :  09:17:03  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Idag har vi Matilda på besök igen på jobbet. ÅÅååhhh.

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8784 Posts

Posted - 2007/04/18 :  09:30:43  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Kaffedags!

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2007/04/18 :  10:07:21  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message  Reply
Fick precis en plåtning....16 bilder underkläder....till en tysk katalog

Artphotography
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2007/04/18 :  10:26:58  Show Profile Send hal a Private Message  Reply
"Fick precis en plåtning....16 bilder underkläder....till en tysk katalog "

Blir inte lätt att fokusera på jobbet då Blir nog många omtagningar

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/04/18 :  11:21:48  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
dan: Hurgammalhettemodellenfrån sa du??????????? Har svårt att tänka mig att du får över en hoper "träskpaddor"...

Men nu ska jag dricka kaffe och äta frulle nummer 2!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/04/18 :  12:12:34  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Lunchen avklarad. Det blev lasagne idag - och jag som inte har tid med lunchkoma

En extra kopp kaffe kanske...

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/04/18 :  12:14:04  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Lunch o kaffe precis avklarad..

Kanske man skulle ta en kopp till

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/04/18 :  12:19:23  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
KAffe är inte en dryck...

Det är en livsnödvändlighet!

(Balja 3 för dagen)

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/04/18 :  12:43:57  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
bokat biljetter.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2007/04/18 :  13:06:06  Show Profile Send denada a Private Message  Reply
MÄTT är jag...

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2007/04/18 :  13:34:21  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
Jag sitter vid datorn och letar efter en väska av Peli Case typ till grabbens PS3

Sa nå´n kaffe

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.

Mr 500!
Go to Top of Page

ztenlund

8784 Posts

Posted - 2007/04/18 :  21:34:09  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Var inne och bokade tid idag för att göra avtryck till formgjutna hörselskydd...

Sedan gick jag ut på en promenad tills jag var så trött i benen och hade så ont i fötterna att jag knappt kunde stå. Detta firades med en stor flottig pizza.

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/04/18 :  22:24:53  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
ztenlund - dags att boka tid för för formgjutna inlägg till skorna också?

Sådana har jag. De kan man gå långt med utan att fötterna klagar.

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

Edited by - Jörgen_G on 2007/04/18 22:27:40
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/04/18 :  23:57:13  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Prova ett par trezeta sherpa på fötterna...

Glöm bara inte att sätta en massa tape på hälarna eftersom dom skorna går man inte in... Man går in fötterna efter kängorna. Men med tape på hälarna så går man hur långt som i dom.

Hemma från jobbet förövrigt. Skulle behöva sova men är inte så trött att det går.

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2007/04/19 :  00:34:35  Show Profile Send ryst a Private Message  Reply
Matilda !?, är hon vacker?

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2007/04/19 :  00:45:47  Show Profile Send hal a Private Message  Reply
"Prova ett par trezeta sherpa på fötterna..."

Man kan inte leva utan sina Teva ! Mitt första par Teva-sandaler har jag fortfarande kvar, dock ganska slitna efter mer än 10 års vandringar och flitigt brukande. Mina fötter är konstant randiga, känner att jag är ledig först när mina Teva kommer på.

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2007/04/19 :  09:23:03  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
ryst

Inte bara det, vacker, kurvig, smart, charmig, duktig som f-n. På en 10 gradig skala - en 11.

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/04/19 :  09:46:54  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
på väg i i ett provrum splatt säger det så sitter det en uppochnervänd larmbricka (spiken) i min sko. ser ut som en 1 tums spik rätt igenom skon.

Go to Top of Page

ztenlund

8784 Posts

Posted - 2007/04/19 :  10:12:00  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
quote:
ztenlund - dags att boka tid för för formgjutna inlägg till skorna också?

Sådana har jag. De kan man gå långt med utan att fötterna klagar.

Jag gick väl sådär 1,5 mil non-stop så det är ju inte riktigt så illa som det låter, och det är egentligen inte innersulan som är problemet, om det nu är ett sådant. Sulan på skorna är egentligen lite tunn för att gå så långt på asfalt, hade det varit grus/gräs/skogsstig eller liknande så hade det inte alls varit lika illa. För övrigt så går "värken" över på lite mer än en halvtimme om man lägger sig och slöar på soffan så...

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2007/04/19 :  11:29:18  Show Profile Send Jonas a Private Message  Reply
Sitter och tänker på Stockholmsresan som väntar nästa helg. Roger Waters i Globen på fredag kväll och sen semester ett par dagar innan vi åker hem tis den 1 maj. Det ska bli sååå gött!

"My head kissed the ground, I was half the way down"
Mina system
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/04/19 :  13:39:50  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
Har en reflektiv dag idag.
Idag hade jag en så kallat "ögonöppningsdag".

Och angående något helt annat: har fått tillstånd att publicera fullständig dokumentation om bygget av min uppgradering. Så snart smäller det.

Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2007/04/19 :  14:36:38  Show Profile Send denada a Private Message  Reply
Jag har fått fart på mitt bredband i dag weeeeeeeeeeeeeeee då var jag tuff kille med 12/9 igen ;-)

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

ztenlund

8784 Posts

Posted - 2007/04/20 :  00:21:48  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Hmm, blev sugen på att spela vinyl och saknar löst RIAA... Ser lite lätt galet ut med 19 kg receiver uppstaplad för att nå kablarna.
Sveriges fetaste RIIA? Observera alltså att själva förstärkaren står i bänken bakom receivern...

Planen är väl att skaffa ett RIIA men så långt har jag inte kommit. Passade dock på att trycka in svarven i bänken (stod i sovrummet tillsammans med receivern förut) när jag bytte cd-spelare och ändå var tvungen att släpa fram bänken.

Och ja, jag ska byta soffbord öhh snart... Varit på väg i två år nu men ännu har inget hänt.

(Snygg distorsion det blev i 18mm läget på objektivet för övrigt, orka fixa för detta ändamål? Nej...)

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.31 sekunder. Snitz Forums 2000